نکونام: خط حمله فولاد نیاز به تقویت دارد/ نیمه اول بد بودیم

سرمربی فولاد از جذب یک بازیکن برزیلی تا ۲ روز آینده خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ جواد نکونام سرمربی فولاد پس از برتری یک گله برابر نساجی اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم برنده شویم. دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه نخست بد بازی کردیم.

 

وی ادامه داد: شناخت خوبی از نساجی داشتیم. اجازه دادیم که در نیمه اول راحت فوتبال بازی کنند. در نیمه دوم با تغییر تاکتیک و تغییر بازیکن، از حریف برتر شدیم و چند فرصت هم ایجاد کردیم. ضربات ایستگاهی یکی از اهداف ما است و در بازی قبل هم با ۳ ضربه به گل رسیدیم. در این دیدار هم با همین روش توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. از تیمم گله‌مند هستم چون در نیمه نخست ضعیف ظاهر شدیم.

نکونام درباره تغییر پست مریدی عنوان کرد: سینا مریدی در ۲ بازی اخیر به یک پست جلوتر آمد تا میانه‌های زمین نساجی و ماشین سازی را کنترل کنیم. هدف ما کنترل میانه‌های زمین در نیمه نخست بود و در نیمه دوم هم تاکتیک خود را تغییر دادیم و تیم را هجومی کردیم و به گل رسیدیدم.

سرمربی فولاد درباره ترکیب ایده‌آلش در این تیم گفت: ترکیب ایده‌آل من این است که در تمرین خوب بازی کند و هر کسی که خوب بازی کند بازیکن ایده‌آل من خواهد بود. بازیکن برزیلی ما هم اهواز است و از فردا با ما تمرین خواهد کرد. در حال توافق با این بازیکن هستیم زیرا تیم ما در خط جلو به تقویت نیاز دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید