ایگبو، آمار خوب اما دور از شرایط بازی

مهاجم نیجریه‌ای مشکلات استقلال را حل می‌کند؟

ایگبونانیکه مهاجمی است که مورد توجه استقلال قرار گرفته. با آماری خوب اما به دور از شرایط بازی.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کندی ایگبونانیکه جدیدترین مهاجمی است که مورد توجه استقلال قرار گرفته. استراماچونی خوب می‌داند که تیمش برای گلزنی با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل تمرکز خود را روی جذب مهاجمی تمام‌کننده گذاشته تا مشکلات خط حمله استقلال تمام شود. ایگبونانیکه اهل نیجریه است و 30 ساله. او فوتبال حرفه‌ای را در سوئد آغاز کرد و برای باشگاه واسلند در دسته‌های پایینتر 30 گل به ثمر رساند. این مهاجم بعد از مدتی پیراهن جیورگاردین در لیگ حرفه‌ای این کشور را پوشید. ایگبو 60 بار در لیگ سوئد برای جیورگاردن بازی کرد و توانست 15 گل به ثمر برساند.

kenneth

این آمار نسبتا خوب باعث شد تا ایگبونانیکه به عضویت باشگاه آلک دربیاید. باشگاهی قدرتمند که سال 2013 و در حضور ایگبو به عنوان نایب‌قهرمانی رسید. ایگبو در دو فصل بازی برای آلک، 19 گل در 55 دیدار به ثمر رساند. شیکاگو فایر مقصد بعدی این مهاجم نیجریه‌ای بود. او دو فصل برای شیکاگو در ام‌ال‌اس بازی کرد، 49 بار به میدان رفت و 11 گل وارد دروازه حریفان کرد. بن اولسن که هدایت شیکاگو فایر را بر عهده داشت، بعد از حضور روی نیمکت دی‌سی یونایتد تصمیم گرفت ایگبو را نیز همراه خود به این تیم ببرد. گزینه مورد نظر استقلال در دی‌سی یونایتد فقط 7 بار به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند تا به لیگ سوئد برگردد و پیراهن اوربرو را در آلونسکان بپوشد.

دو فصل بازی برا اوربرو و به ثمر رساندن 18 گل در 47 بازی لیگ حاصل تلاش ایگبونانیکه در اوربرو بود. او بعد از دو فصل بازی برای اوربرو به عربستان رفت تا در ترکیب الحزم به میدان برود. ایگبو از اواسط فصل 2019-2018 لیگ برتر عربستان برای الحزم بازی کرد و در 13 دیدار 4 گل به ثمر رساند. آخرین گل او مربوط به شش ماه قبل است که وارد دروازه الرعد شد. همچنین آخرین بازی این مهاجم به حدود 5 ماه قبل برمی‌گردد که ایگبو مقابل الخلیج به میدان رفت.

convert

آمار کندی ایگبونانیکه آمار ضعیفی نیست. او با قامتی در حدود 175 سانتیمتر، یک مهاجم نوک سرعتی و گلزن است اما به شرطی که در شرایط بازی باشد. 5 ماه دوری ایگبونانیکه از فوتبال می‌تواند تنها نگرانی آندره‌ا استراماچونی باشد. بخصوص که استقلال در وضعیت بحرانی خط حمله باید به دنبال نیرویی باشد که به محض ورود در ترکیب قرار بگیرد و مشکلات گلزنی را حل کند. آیا کندی ایگبونانیکه در صورت امضای قرارداد با استقلال می‌تواند مشکلات را حل کند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید