واکنش فتاحی به درخواست باشگاه پیکان؛ اولویت ما تیم ملی والیبال است

درخواست باشگاه پیکان برای به تعویق افتادن رقابت‌های لیگ برتر والیبال مورد تایید قرار نگرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون والیبال در حال برگزاری است. در این جلسه مهدی نفر، نماینده باشگاه پیکان درخواست کرد تا یک هفته تاریخ‌ شروع رقابت‌ها جابجا شود، اما پورحسن، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال این موضوع را نپذیرفت.

مهدی نفر در واکنش به این موضوع خطاب به پورحسن گفت: پس ظاهراً خبری از نظر جمعی نیست؛ شما تصمیمات خود را به ما اعلام کنید تا ما بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم. من پیشنهاد می‌کنم مسابقات با یک هفته تاخیر آغاز شود، چون در هفته مدنظرِ فدراسیون دو روز تعطیلی وجود دارد و خیلی‌ها به مسافرت می‌روند؛ به این ترتیب پیدا کردن بلیت هواپیما یک مشکل جدی برای تیم‌ها خواهد بود. اصلاً چه لزومی دارد وقتی تیم ملی می‌خواهد به اردو برود، حتماً مسابقات لیگ در نیم فصل باشد؟

علی فتاحی، سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به نفر اظهار داشت: اگر مسابقات را یک هفته به تعویق بیندازیم باید دو هفته دیرتر تمام کنیم. ضمن اینکه اکثر تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند با سابقه هستند و حتماً با یک شرکت هواپیمایی قرارداد دارند و این توجیه درستی نیست که بگوییم در تعطیلات بلیت پیدا نمی‌شود.

وی ادامه داد: من شرایط همه تیم‌ها را درک می‌کنم، اما پورحسن زحمت کشیده، با کولاکوویچ صحبت کرده‌ و این برنامه نوشته شده است. اولویت ما تیم ملی است و باید به فکر منافع ملی باشیم. 8 آبان تاریخی است که از قبل به باشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم و اگر دوستان رضایت بدهند در همان تاریخ مسابقات را شروع خواهیم کرد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید