حمله به رکورد استقلال و حسینی

رشید مظاهری با مصدومیت بازیکنان تراکتور و بازی مقابل بهترین خط حمله لیگ، کار سختی برای ادامه رکوردش خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، سپاهان و تراکتور این هفته علاوه بر این که در بازی مقابل حریفان‌شان به دنبال برد و باقی ماندن در جمع مدعیان قهرمانی هستند نیم‌نگاهی به یک رکورد هم دارند. نقطه مشترک هر دو تیم در این فصل این بوده که دروازه‌بان‌هایشان در هر 6 هفته دروازه‌هایشان را بسته نگه داشته‌اند. این رکورد هم از نظر شخصی و هم از نظر تیمی برای هر دو تیم اهمیت دارد و به همین دلیل آنها به دنبال این هستند تا آن را این هفته به عدد 7 برسانند.

در هفته هفتم به نظر می‌رسد که سپاهان کار راحت‌تری برای ادامه این رکورد دارد. تراکتورسازی باید در مازندران میهمان نساجی باشد. نساجی با 12 گل زده بهترین خط حمله لیگ است و برگزاری بازی در خانه حریف کار رشید مظاهری را برای ادامه رکوردش بسیار سخت‌تر می‌کند. مصدومیت رضا اسدی به عنوان بهترین بازیکن دفاعی تراکتوری‌ها هم می‌تواند حسابی تیم دنیزلی را در هفته هفتم با مشکل مواجه کند. در آن سو اما سپاهان میهمان گل‌گهر است. تیمی که به تازگی مجید جلالی را روی نیمکت خود می‌بیند و بعید به نظر می‌رسد که بتواند برای ژنرال و تیمش بتواند مشکل ساز شود.

علاوه بر این که تراکتور و سپاهان به دنبال گل‌نخوردن و بعد از آن هم کسب سه امتیاز بازی و باقی ماندن در کورس قهرمانی هستند پای یک رکورد شخصی هم در میان است. رشید مظاهری و پیام نیازمند انگیزه زیادی دارند تا با رسیدن به رکورد 872 دقیقه گل نخوردن بتوانند حسین حسینی را پشت سر بگذارند.

برخلاف اخباری که در چند هفته گذشته منتشر شد رشید مظاهری هنوز نتوانسته رکورد لیگ برتر را بشکند. اگرچه او دقایق زیادی است که دروازه‌اش باز نشده اما متوالی نبودن بازی‌هایش باعث می‌شود تا رکورددار نباشد. او تا این‌جای فصل 540 دقیقه است که گل نخورده و بیش از سه بازی دیگر باید کلین‌شیت کند تا بتواند این بار به صورت رسمی این رکورد را به دست بیاورد. پیام نیازمند اما برای این رکورد کار راحت‌تری را پیش رو دارد. او با احتساب آخرین بازی فصل گذشته که برای سپاهان انجام داد و بازی قبل از آن که در دقیقه 5 بازی گل خورد، 715 دقیقه است که دروازه‌اش را بسته نگه داشته. این اعداد و برنامه بازی دو تیم در این هفته نشان می‌دهد که شانس نیازمند برای رسیدن به این رکورد بیشتر از رشید مظاهری است. البته در بازی فردای دو تیم می‌تواند اتفاقات زیادی بیفتد و شاید همه چیز برعکس شود و یا این که حسینی بعد از پایان هفته نفس راحتی کشیده و خیالش راحت شود که هیچ کدام از این دو دروازه‌بان به رکورد او نخواهند رسید. 

 

دیدگاه تان را بنویسید