جی پلاس

زمان جدایی جهانبخش از برایتون فرا رسیده است؟

با توجه به وضعیت موجود به نظر می‌رسد زمان جدایی علیرضا جهانبخش از برایتون فرا رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، علیرضا جهانبخش با اینکه در اردوی تیم ملی برای بازی برابر کامبوج و بحرین غیبت داشت و تمام وقت خود را در تمرینات برایتون سپری کرد باز هم جایی در فهرست این تیم برای بازی در لیگ جزیره نداشت و مقابل استون‌ویلا حتی فرصت حضور روی نیمکت تیمش را هم به‌ دست نیاورد. دیداری که از هفته نهم لیگ برتر در فصل 2020-2019 برگزار شد.

جهانبخش که فصل قبل 19 بار در ترکیب برایتون قرار گرفت و 1022 دقیقه در زمین بود، برای فصل جدید حتی یک دقیقه هم در ترکیب این تیم قرار نگرفته و مشخص نیست چرا گراهام پاتر در ابتدای فصل با جدایی او مخالفت کرد. جهانبخش تا پایان هفته نهم تنها سه بار روی نیمکت برایتون نشسته و یک بار هم برای این تیم در لیگ‌کاپ به میدان رفته است.

علیرضا جهانبخش

در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی، اخباری درباره علاقه آژاکس، پی‌اس‌وی آیندهوون و فاینورد برای جذب جهانبخش منتشر شد اما باشگاه برایتون و سرمربی این تیم – گراهام پاتر – با جدایی مهاجم ایرانی تیم‌شان مخالفت کرده و مدعی شدند به حضور این بازیکن نیاز دارند. همین مسئله باعث شد تا جهانبخش با انگیزه بیشتری در تمرینات شرکت کند اما آن چیزی که او تصور می‌کرد هرگز رخ نداد.

در خط حمله برایتون تاکنون مائوپای، تروسارد، گلب، کونولی و مورای به میدان رفته‌  و در ترکیب این تیم قرار گرفته‌اند. نوکارت هم همان ابتدا به فولام در چمپیونشیپ رفت و آندونه هم راهی لیگ ترکیه شد. با تمام این تفاسیر اما هنوز فرصت بازی به علیرضا جهانبخش نرسیده و ستاره فوتبال ایران در سال‌های اخیر وارد ترکیب برایتون نشده است.

علیرضا جهانبخش

با توجه به این موضوع و البته ادامه همین روند باید منتظر جدایی علیرضا جهانبخش در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا باشیم. او که می‌خواست مثل مهدی مهدوی‌کیا – دوران هامبورگ با مربیگری توماس دال – بجنگد و خودش را اثبات کند، فعلا در این راه موفق نبوده و چراغ سبزی از جانب گراهام پاتر دریافت نکرده است. سرمربی سابق سامان قدوس در اوسترسوند که به نظر می‌رسد در زمستان با جدایی دومین بازیکن ایرانی‌اش موافقت خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید