جی پلاس/

امیدها برای درخشش دوباره جهانبخش در انگلیس زنده شد

علیرضا جهانبخش در جام حذفی برای برایتون بازی کرد و نکته جالب اینکه در پست اصلی‌اش یعنی بال راست به میدان رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بعد از سه هفته غیبت در لیست برایتون، علیرضا جهانبخش برای بازی مقابل بریستول‌سیتی در جام حذفی مورد توجه گراهام پاتر قرار گرفت و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. این بازی در ورزشگاه مموریال و به میزبانی بریستول برگزار شد و در نهایت با پیروزی 2 بر یک میهمان به پایان رسید.

پاتر در این بازی برایتون را با روش 3-4-3 به زمین فرستاد و نکته جالب اینکه علیرضا جهانبخش برخلاف پیش‌بینی‌ها در همان پست همیشگی به میدان رفت و بازی خوبی نیز انجام داد.

 

164565

 

جهانبخش مقابل بریستول‌سیتی یکی از سه بازیکن هجومی برایتون بود و در پست بال راست بازی کرد. او روی گل نخست برایتون که در دقیقه 54 توسط کونولی به ثمر رسید نقش داشت و در کل نمایش امیدوارکننده‌ای ارائه داد. گل تساوی بریستول در دقیقه 64 توسط نیکولز به ثمر رسید و گلن مورای باتجربه در دقیقه 2+90 توانست گل برتری برایتون را وارد دروازه میزبان کند.

برایتون با این پیروزی به دور سوم جام حذفی رسید و منتظر می‌ماند تا بعد از پایان بازی‌های دور دوم حریف خود را بشناسد. بازی در پست بال راست – پست همیشگی جهانبخش – این بازیکن ایرانی و 26 ساله را به ادامه حضور در برایتون امیدوار کرده است. بخصوص اینکه مدیران برایتون با انتقال علیرضا به پی‌‌اس‌وی آیندهوون مخالفت کردند و او را در انگلیس نگه داشتند تا از وجودش بیشتر از قبل استفاده کنند.

a8b886dd-1653-45c5-bc1b-5678522e5155

علیرضا جهانبخش هم بعد از حضور در جام حذفی امیدوار است به ترکیب برایتون در لیگ برتر برسد و بتواند بازی‌های موثری برای این تیم انجام بدهد. او فعلا مبارزه را آغاز کرده و در گام اول موفق بوده و در جام حذفی بازی کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید