سرمربی برزیل: استفاده از نیمارِ مصدوم نهایت بی‌لیاقتی بود

سرمربی تیم ملی برزیل در واکنش به انتقادها از وی به‌دلیل استفاده از «نیمار» در ترکیب سلسائو مقابل نیجریه که در جریان آن مرد برزیلی پس از تنها ۱۲ دقیقه با مصدومیت زمین بازی را ترک کرد، مدعی شد که نیمار هرگز در فهرست مصدومان غیرقابل ریسک نبوده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تازه‌ترین مصدومیت نیمار که در جریان تساوی برزیل مقابل نیجریه دامن مرد برزیلی را گرفت، به سومین باری تبدیل شد که وی در روزهای همراهی تیم ملی کشورش در تعطیلات باشگاهی (فیفادِی) دچار مصدومیت می‌شود؛ این در حالی است که مهاجم برزیلی در مسیر بازیابی فرم ایده‌آل خود برای باشگاهش یعنی پاری‌سن‌ژرمن قرار داشت.

در این بین، «تیته» در پاسخ به پرسشی در خصوص مصدومیت نیمار در دیدار مقابل نیجریه در سنگاپور تاکید کرد که شماره ۱۰ تیمش پیش از بازی به هیچ عنوان جزو "مصدومان غیرقابل" ریسک نبوده است.

تیته در این خصوص اظهار داشت: اگر شرایط و آمادگی نیمار مبهم بود، استفاده از وی، مرا فردی نالایق و سهل‌انگار جلوه می‌داد؛ علاوه بر این باید بابت انتقادها و شکایت‌های احتمالی سرمربی و رییس باشگاه پی‌اس‌جی نیز نگران می‌بودم.

نیمار که صد و یکمین بازی خود را با پیراهن تیم ملی برزیل تجربه می‌کرد، هنگام ترک زمین و تعویض شدن با «فیلیپه کوتینیو»، پشت ران پای چپ خود را چسبیده بود و به نظر از این ناحیه احساس درد شدیدی داشت.

با این حال، یک رسانه برزیلی مدعی شد که مهاجم برزیلی هیچ دردی ندارد.

نیمار که در جریان فصل نقل و انتقالات تابستانی کانون کشمکش‌ها مابین باشگاه پی‌اس‌جی و بارسلونا بود، پس از منتفی شدن بازگشت به نیوکمپ رفته رفته به ترکیب تیم پاریسی اضافه شد و موفق شد در پنج بازی ابتدایی خود چهار گل زده و اعتماد از دست رفته هواداران را تا اندازه‌ای باز یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید