جی پلاس/ انتقاد تند ستاره هالیوودی از جمهوری خواهان آمریکا

رابرت دنیرو: برای زندان رفتن ترامپ نمی توانم صبر کنم/ او حتی گانگستر خوبی هم نیست

ستاره سینمای هالیوود گفت: نمی توانم برای به زندان افتادن دونالد ترامپ صبر کنم. نمی خواهم بمیرد؛ می خواهم به زندان برود!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جی پلاس؛  به نقل از گاردین، رابرت نیرو انتقادات خود به ترامپ را تجدید کرده و با رئیس جمهور گانگستر خواندن او گفته است که برای به زندان افتادن ترامپ نمی تواند صبر کند.

رابرت دنیرو در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به نام مرد ایرلند نقش فرانک شیران قاتل مافیایی  را ایفا می کند که تصور می شود مسئول اصلی قتل جیمی هافا رئیس اتحادیه کارگران آمریکا در 1975 بوده است. او در پیش نمایش این فیلم در فستیوال فیلم لندن به گاردین گفت: ما یک مشکل واقعی و بدیهی داریم؛ ما یک رئیس جمهور گانگستر داریم که فکر می کند می تواند هر کاری دلش می خواهد انجام دهد ... اگر او کنار برود همه ما یک مشکل داریم.

وی افزود: گستاخی افراد اطراف او که از او دفاع می کنند ترسناک است و ما در این باره باید کاری بکنیم.

دنیرو همچنین به ادامه نزاع ترامپ با رسانه ها اشاره کرد و گفت: این خشم مردمی است که آنچه ما گانگستریسم آشکار می بینیم را می نویسند.

دنیرو ادامه داد: جمهوری خواهان این روش را دوست ندارند و به همین خاطر می گویند می خواهیم به شما مردم یاد بدهیم. در حالی که جمهوری خواهان باید بدانند آنها هستند که باید یاد بگیرند. آنها با قلدری کردن به ما مردمی که عقل سلیم داریم و آنچه در این کشور و این جهان می گذرد را می بینیم نمی توانند گورشان را گم کنند. این رفتار جمهوری خواهان شرم آور است.

دنیرو در پاسخ به احتمال به زندان افتادن ترامپ در نتیجه استیضاح او گفت: آه.نمی توانم برای به زندان افتادن او صبر کنم. نمی خواهم بمیرد. می خواهم به زندان برود.

او گفت: امروز ما رئیس جمهور عجیب و غریبی داریم که فکر می کند گانگستر است اما حتی یک گانگستر خیلی خوب نیست. گانگسترها افتخار دارند. از شما قول می گیرند و به شما قول می ‌دهند. اما این آدم این گونه نیست.

دیدگاه تان را بنویسید