انتقاد طارمی از مسئولان؛ نمی‌خواهند پاداش بدهند، قول هم ندهند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فوتبالیست‌ها دل خیلی‌ها را شاد می‌کنند و چرا نباید پاداش بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، مهدی طارمی بعد از برتری مقابل کامبوج در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر توانستیم گل‌های زیادی بزنیم و بازی هجومی انجام دهیم تا دل مردم شاد شود. امیدوارم مردم بازی خوب دیده باشند و ما هم این روند را ادامه دهیم.

وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه خاطر نشان کرد: بانوان در همه جامعه حضور دارند و ورزشگاه هم حقشان است که حضور داشته باشند. امیدوارم با تدابیر لازم، این روند ادامه داشته باشد چرا که استقبال بانوان باعث می‌شود تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند. در بازی‌هایی که تماشاگر کمتری دارند، حضور بانوان تاثیرگذار است. 

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه بعد از هت تریک سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد دنبال زدن گل سوم بودی، عنوان کرد:‌ من هم دوست داشتم هت تریک کنم و گل‌های بیشتری بزنم. طبیعی است یک فوروارد دوست دارد گل بزند. من هم آنجا که می‌توانستم، پاس دادم. خودخواهانه بازی نکردم ولی دوست داشتم هت تریک کنم.

طارمی افزود: ما فوتبال خودمان را ارائه کردیم. کامبوج هم تیم خوبی بود و ضد فوتبال بازی نکرد. تا جایی که می‌توانستند بازی می‌کردند و پاس هم می‌دادند. بازی کامبوج را دوست داشتم. امیدوارم به رده‌های بالاتر بروند.

وی درباره اینکه در جام جهانی قبلی ستاره بودید، فکر می‌کنید روند حضورت در جام جهانی قطر چطور باشد، خاطر نشان کرد:‌ شرایط ما سخت است. همانطور که می‌دانید، مسئولان با ما کمی بدرفتاری می‌کنند. وظیفه هر کسی است در تیم ملی بازی خود را کامل ارائه کند. حق طبیعی بازیکنان است که قولی را که به آنها داده می‌شود، عمل کنند. مثلا اگر شما به من قولی بدهید و به آن عمل نکنید، ناراحت می‌شوم. اگر قول هم ندهید، ناراحت نمی‌شوم چون قولی از کسی نگرفته‌ام و وظیفه‌ام است کارم را انجام دهم.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره اینکه آیا منظور شما به پاداش‌های جام جهانی است، خاطر نشان کرد:‌ حالا هر پاداشی که قول داده‌اند. بازیکنان همه توان خود را می‌گذارند برای اینکه تیم ملی موفق شود. این همه پول جابجا می‌شود، تازه صدایش درمی‌آید. فوتبالیست‌ها که دل خیلی‌ها را شاد می‌کنند، چرا نباید پاداش بگیرند؟ 

طارمی در پاسخ به اینکه می‌گویند کی‌روش پاداش‌ها را گرفته و رفته، تصریح کرد: من به این کارها کاری ندارم. بازیکنان مبلغی را می‌خواهند که باید بگیرند. اگر نمی‌خواهند بدهند، قول هم ندهند. وظیفه ما این است برای تیم ملی کشورمان بازی کنیم؛ چه با پاداش و چه بدون پاداش. 

وی درباره حضورش در پرتغال یادآور شد: خدا را شکر توانستم در این کشور خوب کار کنم. آنها از من راضی هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید