خدمت رسانی موکب‌های میامی به ۸۰۰۰ زائر اربعین

فرماندارمیامی ضمن بیان اینکه امسال دو موکب از این شهرستان به مراسم اربعین اعزام شده‌اند، گفت: این دو موکب به هشت هزار نفر در اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمد ملایری ظهر پنج‌شنبه در آئین بدرقه موکب قمر بنی هاشم شهر میامی به مرز مهران ضمن بیان اینکه امسال در ایام اربعین اباعبدالله الحسین(ع)، تعداد دو موکب به نمایندگی از شهرستان میامی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند، ابراز داشت: خدمت به زائرین امام حسین (ع) یک افتخار بزرگی که نصیب این موکب‌داران شده است.

وی ضمن بیان اینکه موکب قمر بنی هاشم شهر میامی پذیرایی از دو هزار نفر در طول شبانه روز را به مدت ۱۳ روز عهده‌دار است، افزود: این موکب به مدت ۱۳ روز در مرز مهران مستقر خواهد شد که در این مراسم امسال ۳۰ خادم اعزام شدند و کار میان وعده و اسکان را انجام می‌دهند.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه موکب عزاداران حسینی روستای نردین نیز به مدت ۱۵ شبانه روز در صحن حضرت زهرا (س) مستقر می‌شوند، ابراز داشت: این موکب نیز با ۵۰ خادم به حدود شش هزار  زائر در طول شبانه روز خدمات تغذیه و غذای گرم را ارائه می‌کند.

ملایری ضمن بیان اینکه ۸۰ خادم از میامی امسال به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند، تصریح کرد: توفیق بزرگ خدمت در مسیر اهل بیت(ع) نصیب هرکسی نمی‌شود، این رزقی که خداوند در این ماه، قسمت و روزی شما کرده تا در خدمت مکتب اهل بیت علیهم‌السلام باشید، که نیات خالصانه، خدمات و خستگی‌ناپذیر بودن شما شکرانه این نعمت بزرگ است.

 

دیدگاه تان را بنویسید