جدیدترین قیمت خودروهای داخلی پرفروش+جدول/ 18 مهر 98

امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با نوسان همراه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۱۸ مهر ۹۸) قیمت اکثر خودرو‌های پرفروش در بازار آزاد نسبت به دیروز با نوسان نسبی همراه است.

طبق آخرین نرخ بازار خودرو، پژو جی ال ایکس با کاهش  ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۷۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده)  با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به مبلغ ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان  معامله شدند.

پژو صندوقدار و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش میانگین ۸۵۰ هزار تومان به ترتیب به قیمت ۹۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۱۵۸ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

رنو تندر پلاس اتوماتیک ۱۵۹ میلیون تومان  و تندر پلاس دنده‌ای ۱۳۳ میلون تومان فروخته شدند که این اعداد بیانگر افزایش یک میلیون تومانی است.

دنا رنو ساندرو اتوماتتیک با افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب به مبلغ ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۶۹ میلیون تومان معامله شدند.

سایپا ۱۱۱ وسایپا ۱۳۱ به ترتیب با قیمت ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۴۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند که این اعداد بیانگر افزایش ۲۵۰ هزار تومانی است.

سمند ال ایکس، سایپا ۱۳۲، دنا پلاس توربو و رانا ال ایکس  بدون تغییر در نرخ به ترتیب با مبلغ ۷۷ میلیون تومان ۱۴۵ میلیون تومان، ۱۶۴ میلیون تومان و ۷۷ میلیون تومان خرید و فروش شدند.


بیشتر بخوانید: آخرین قیمت خودرو‌های پرفروش در ۱۷ مهر ۹۸ + جدول


شما می توانید جدیدترین قیمت های خودروهای پر متقاضی را در جدول ذیل مشاهده کنید:

آخرین قیمت خودرو‌های پرفروش در ۱۸ مهر ۹۸ + جدول

 

 

دیدگاه تان را بنویسید