غفوری: استرس زیادی داریم / می توانستیم 5-6 گل بزنیم

کاپیتان استقلال گفت:ما موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم و و می توانستیم 5 و 6 گل بزنیم این فرصت سوزی ها اجازه نداد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ وریا غفوری بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل گل گهرسیرجان گفت: واله من صحنه را ندیم اما به نظرم این است که پنالتی سختگیرانه بود. صحنه هایی پنالتی تر از این را برای ما نگرفته اند و من کارشناس داوری نیستم. ما در این چند هفته از داوری ضربه خوردیم ما نباید طوری باشد که از داوری لطمه بخوریم و انشاله در ادامه قویتر کار کنیم و بهتر باشیم تا اشتباهات داوری هم تاثیر نداشته باشد.

 

وی در مورد غیبت هواداران استقلال در این بازی گفت:نبود هواداران خوب بود زیرا شرایط بازیکنان سخت بود و نیاز به برد داشتیم اما از سویی دیگر هم باید بگویم غیبت هواداران باعث شد که شور و حالی نباشد و مثل یک دیدار دوستانه باشد و هیجانی نبود. به هواداران نیاز داریم و ان شالله همه بازی ها باشند و بازی که از تیم شان دوست دارند ببیند. 

غفوری تصریح کرد: بعد از پیروزی مقابل گل ریحان در جام حذفی یک برد دیگر هم در لیگ به دست آوریم و تعطیلات لیگ هم می توانیم به شرایط بهتری برسیم و بهتر تمرین کنیم. نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم باید کار کنیم و زحمت بکشیم. از موقعیت های گلزنی خود استفاده کنیم زیرا با گلزنی استرس بازیکنان ما کم می شود. 

کاپیتان استقلال در مورد فرصت سوزی های این تیم اظهار داشت: متاسفانه گفتم باید در این چند روز روی گلزنی کار کنیم و کل بازیکنان زحمت بکشند تا از موقعیت هایمان استفاده کنیم. 

غفوری در مورد اینکه چرا استقلال بعد از گلزنی بلافاصله گل می خورد گفت: این بازی شرایطش فرق می کرد،پنالتی سختگیرانه ای برای حریف گرفته شد و ما موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم و می توانستیم راحت 5 و 6 گل بزنیم این فرصت سوزی ها اجازه نداد. استرس هم داریم و در آینده بهتر هم خواهیم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید