هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست

مربی استقلال: حکم کمیته انضباطی برای ما کمی سختگیرانه بود

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهزاد غلامپور، مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به نوبه خودم درگذشت جعفر کاشانی را به خانواده ایشان و دو باشگاه پرسپولیس و شاهین تسلیت می‌گویم. ما در جام حذفی بازی خوبی انجام دادیم و شرایط‌مان خوب است. تنها مصدوم ما شیخ دیاباته است.

وی ادامه داد: شرایط استقلال خیلی خوب است که خوشبختانه پیروزی مقابل گل ریحان البرز در این امر خیلی تأثیرگذار بود. ما با روحیه خیلی خوبی به لیگ برتر باز می‌گردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گل‌گهر تاکنون دو امتیاز کسب کرده است و در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد، تصریح کرد: هیچ تیمی در لیگ برتر ضعیف نیست. گل‌گهر هم تیمی بسیار خوب و قابل احترامی بوده، که در هفته‌های گذشته مانند ما بدشانسی آورده است. ما در هر مسابقه تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم و در این دیدار هم تلاش ما برای کسب پیروزی خواهد بود.

غلامپور درباره اینکه تماشاگران استقلال در این دیدار نمی‌توانند در ورزشگاه آزادی حاضر باشند، خاطر نشان کرد: هواداران همیشه کنار ما بوده‌اند و حالا کمیته انضباطی چنین شرایطی را گذاشته است. فکر می‌کنم حکم محرومیت هواداران ما کمی سخت‌گیرانه بود. با این حال امیدوارم بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

وی در واکنش به اینکه می‌گویند سیدحسین حسینی رقیبی درون دروازه ندارد، گفت: نمی‌شود گفت که رقیب ندارد. کسانی که در تمرین حضور دارند، می‌بینند که حسینی چقدر زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند. حسینی جوان است و اگر حمایت نکنیم از این شرایط خارج نمی‌شود. حسینی هر روز در تمرینات تلاش می‌کند که شرایط بهتری داشته باشد. او رقیبی به نام پورحمیدی دارد که سال گذشته در استقلال خوزستان 16 بازی انجام داد. رقیب اصلی هر کسی، خودش است و اگر کم بگذارد باید پاسخگوی هواداران باشد. البته برای حسینی این شرایط وجود ندارد و زحمت می‌کشد.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اهمیت دادن استراماچونی به بازیکن جوانی چون سجاد آقایی گفت: با آمدن استراماچونی شرایط برای توجه به بازیکنان بهتر شده است. ایشان از کشور و تیم بزرگی مثل اینتر میلان آمده است. استراماچونی به همه توجه می‌کند، به هر کسی که بتواند به تیم کمک کند. استراماچونی در بازی با گل ریحان البرز به سجاد آقایی میدان داد و گل زد، اما برای او فرقی نمی‌کند و به تمام بازیکنان توجه می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید