قرعه آبی پوشان خوب است

غلامپور: استقلال در هفته های اول به جمع کردن امتیازات می پردازد

مربی دروازه بان های استقلال می گوید این تیم برای شروع متفاوت لیگ آماده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال درباره قرعه آبی پوشان در لیگ نوزدهم گفت: قرعه برای ما فرقی نمی کند و باید در هر شرایطی با همه تیم ها بازی کنیم و همه تیم ها قابل احترام هستند. امسال لیگ قوی داریم و همه تیم ها خوب هستند اما ما استقلال هستیم؛ یک تیم با کادر و بازیکنان جدید و تلاش می کنیم هواداران در نهایت خوشحال و سربلند باشند.

وی در ادامه صحبت های خود بیان کرد: هر قرعه ای به دست آمده به آن احترام می گذاریم. ما باید لیگ را با شرایط مطلوب شروع کنیم. باید با نتیجه گیری خوب در هفته های اول به جمع کردن امتیازات بپردازیم. لیگ امسال با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و نحوه عملکرد تیم ها یکی از رقابتی ترین لیگ ها خواهد بود و عقیده دارم که در این لیگ جای برخی مربیان و چهره ها مانند علی دایی خالی است. احساس می کنم قرعه خوبی داریم و می توانیم از این شرایطی که همیشه استقلال بازی های اول را از دست می داد، متفاوت شروع کنیم.


او درباره ضیافت شام شب گذشته استراماچونی بیان کرد: این مراسم به دعوت آقای استراماچونی بود. ایشان می خواست بازیکنان و دیگر اعضای تیم بیشتر با یکدیگر هماهنگ شود. مراسم شام ما یک کار حرفه ای بود و ایشان کار جالبی انجام دادند و روز قرعه کشی انجام شد و با یک تیر دو نشان زدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید