گفت وگوی جی پلاس با "یاغی" عراقی؛

کرار جاسم: بخاطر مردم به تیم ملی برمی گردم/ استقلال پول نمی داد/ رقابت با بشار رسن سخت نیست

کرار جاسم برای بازگشت به تیم ملی عراق مورد توجه سرکو کاتانچ قرار گرفته و احتمالا موافقت خود را اعلام خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کرار جاسم بعد از سال‌ها مورد توجه سرمربی تیم ملی عراق قرار گرفته تا به این تیم برگردد. این خبری است که رسانه‌های عراقی منتشر کرده و درباره‌اش نوشته‌اند.

کرار که در فوتبال ایران در زمره بازیکنان به اصطلاح "یاغی" که چالش های متعددی داشت قرار می گرفت و سابقه بازی برای تراکتورسازی، استقلال و نفت آبادان را در فوتبال کشورمان دارد، در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره این خبر گفت: من خداحافظی کرده بودم اما فدراسیون فوتبال عراق با من تماس گرفته و خواسته که به تیم ملی برگردم. همچنین سرکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی به من زنگ زد و گفت نباید خداحافظی‌ات ادامه داشته باشد. گفتم دیگر حوصله ندارم برای تیم ملی بازی کنم که او هم گفت باید به خاطر مردم برگردی. الان در حال فکر کردن هستم اما احتمالا به خاطر مردم برمی‌گردم. وقتی مردم مرا دوست دارند، مجبور هستم که برگردم.

DtV8jD2WoAEoBkd

آیا جواب هافبک فعلی الشرطه برای بازگشت به تیم ملی عراق مثبت است؟ او در جواب این سوال گفت: مربی زنگ زد و گفتم یک فرصت به من بدهید که فکر کنم و بعد به شما خبر بدهم. انگار برخی مریبان قدیمی به کاتانچ گفته بودند که مرا به تیم ملی دعوت نکند. به او گفته بودند کرار حاشیه دارد و تیم را به هم می‌ریزد. درست مانند ایران که می‌گفتند کرار مشکل دارد. بالاخره در عراق فهمیدند اخلاقم چطور است و چه بازیکنی هستم. نیم‌فصل از آبادان به الشرطه آمدم و در طول شش ماه دو قهرمانی به‌دست آورده‌ام. وقتی تیم خوب است، قراردادها را به موقع پرداخت می‌کند، چرا باید مشکل داشته باشم؟ در ایران، استقلال پول نمی‌داد و وقتی دنبال طلبم می‌رفتم، می‌گفتند حاشیه داری! چرا در آبادان مشکل نداشتم؟ چون پولم را به موقع می‌دادند و حاشیه‌ای هم برایم نمی‌ساختند. فوتبالیست دنبال حقش است و به همین خاطر بازی می‌کند.

عراق در خط میانی جوانگرایی کرده و بازیکنانی نظیر بشار رسن و طارق همام را در اختیار دارد که سابقه بازی در لیگ ایران را دارند. رقابت با این بازیکنان برای کرار سخت نیست؟ او این سوال را اینگونه جواب داد: چرا باید سخت باشد؟ من که در یک پست بازی نمی‌کنم. شما از من دور هستید و شرایط را نمی‌دانید. من در 5 یا 6 پست بازی می‌کنم. از هافبک وسط، چپ، راست گرفته تا مهاجم. هر جا مربی بگذارد بازی می‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید