هزار کیلوگرم ژله فاسد و تاریخ مصرف گذشته از یک قنادی کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از کشف بالغ بر یک هزار کیلوگرم ژله فاسد از یک واحد صنفی قنادی در شهرستان جیرفت خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به کشف بالغ بر یک هزار کیلوگرم ژله فاسد از یک واحد صنفی قنادی اظهار داشت: با دستور قضایی این واحد صنفی پلمب و متصدی واحد صنفی که یک خانم است به اداره نظارت بر اماکن عمومی دلالت شده و پرونده قضایی برای وی تشکیل شده است.


این مقام قضایی حفظ امنیت غذایی شهروندان را مهم دانست و افزود: دادستانی به عنوان مدعی العموم و در راستای حفظ حقوق عامه دستورات قضایی لازم را مبنی بر جمع آوری لوازم مصرفی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از سطح واحدهای صنفی در شهرستان را صادر نموده است.

حسین سلامی ادامه داد: در همین راستا یک هیات عالی متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت، دایره نظارت بر اماکن عمومی، دامپزشکی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و نماینده دادستان در این شهرستان تشکیل شده است و به صورت مستمر بر بازار نظارت دارند.

وی خاطرنشان ساخت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف بهداشتی را از طریق نهادهای مذکور به اطلاع مسئولان شهرستان برسانند و مطمئن باشند در اسرع وقت به گزارش و شکایت آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید