گفت وگوی جی پلاس با جواد منافی؛

پیش بینی جواد منافی از آینده پرسپولیس با کالدرون

مربی سابق پرسپولیس می گوید گل مهدی عبدی در داربی 90 روی نقطه ضعف پرسپولیس در خط حمله سرپوش گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد

داربی 90 تهران میان استقلال و پرسپولیس برای دومین بار متوالی به سود شاگردان کالدرون خاتمه یافت تا این مربی هم در اولین حضورش در این بازی بزرگ، به پیروزی دست یابد و استقلال را وارد وضعیت سخت تری کند.

جواد منافی، پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با جی پلاس؛ درباره کیفیت داربی 90 تهران و برتری پرسپولیس در این بازی پربرخورد اما کم موقعیت اظها کرد: همانند سنوات گذشته که داربی کم کیفیت بود، بازهم انتظارمان از این بازی بزرگ برآورده نشد. با این حال نتیجه به نفع پرسپولیس بود تا هواداران و پیشکسوتان این تیم خوشحال شوند.

مدافع چپ سال های دور پرسپولیس با بیان اینکه تک گل بازی نقاط ضعف پرسپولیس در چند دیدار گذشته را پنهان کرد، گفت: این تیم هنوز به هماهنگی نرسیده و در اجرای تدابیر کالدرون مشکل دارد. اگر عبدی گل نمی زد، پرسپولیس نمایش ضعیف تری هم نسبت به استقلال ارائه کرده بود اما به طور کلی هر دو تیم خوب نبودند. نتیجه‌ای که رقم خورد به سود پرسپولیس شد. بعد از گلی که پرسپولیس به ثمر رساند ریسک‌پذیری دو تیم بالاتر رفت. به همین دلیل برای دقایقی بازی با هیجان بیشتری دنبال شد و موقعیت ها بیشتری را هم مشاهده کردیم که گل نشد.

مربی سابق پرسپولیس در مورد تعویض‌های هجومی پرسپولیس در نیمه دوم گفت: به هر حال برای رسیدن به گل باید این اتفاق می‌افتاد و تا زمانی که حمله نکنید نمی‌توانید به گل برسید.

منافی در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون توانسته روی تیمش تاثیر بگذارد یا نه؟ گفت: به شخصه معتقدم او هنوز نتوانسته این کار را انجام دهد چرا که تیمش نمایش خیره کننده ای در بازی های اخیر نشان نداده است و کاملا یک تیم معمولی بوده که با اتکا به تجربه بازیکنانش 9 امتیاز را کسب کرده است اما باید به او فرصت داد. همانطور که به برانکو فرصت دادیم، کالدرون هم این فرصت را خواهد داشت.

او در مورد ادامه روند سرخپوشان و اینکه آیا فکر می‌کند این تیم باز هم به قهرمانی برسد یا خیر، گفت: مطمئنا شرایط پرسپولیس بهتر می‌شود چون داربی را برده و از لحاظ روحی و روانی هم شرایط بهتری پیدا کرده است. پرسپولیس الان جزء مدعیان است و همین‌ طور باید پیش برود.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد گلزنی مهدی عبدی در نخستین حضورش برای پرسپولیس گفت: خیلی حرکت قشنگی انجام داد و نشان داد که پتانسیل خوبی دارد. او نباید مغرور شود و بیش از این برای رسیدن به شرایط خوب تلاش کند. این گل عبدی را بالا می برد و ممکن است از همان بالا زمین بزند. باید حواسش را جمع کند و مشاوران خوبی برای آینده فوتبالش داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید