نوراللهی: کاپیتانی یک امانت دست من بود

هافبک میانی پرسپولیس می‌گوید تیمش آماده پیروزی در داربی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمد نورالهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: داربی همیشه یک بازی خاص بوده است؛ هم برای پرسپولیس، هم برای استقلال و هم برای هواداران دو تیم و حساسیت خاص خودش را دارد. مهم نیست که قبل از داربی چه تیمی چه نتیجه‌ای گرفته است. مهم این است که کدام تیم از موقعیت‌هایش بهتر استفاده و تلاش بیشتری می‌کند.

او ادامه داد: امیدوارم که ما همه تلاشمان را بکنیم و این چند روز هم تمرینات خوبی انجام بدهیم تا ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم و در کورس قهرمانی بمانیم.

نورالهی اضافه کرد: کاپیتانی یک امانت دست من بود. حسینی و ماهینی و عالیشاه بزرگان تیم ما هستند و این چند دقیقه امانت‌داری باعث افتخار من بود. امیدوارم که بتوانم به تیمم در این بازی بزرگ کمک کنم و ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران یک داربی تماشایی تماشا می‌کنند یا خیر بیان کرد: چون هفته‌های ابتدایی لیگ است و تیم‌ها به آمادگی کامل نرسیده‌اند، شرایط سخت است ولی امیدوارم یک مسابقه قشنگ ببینیم و هواداران لذت ببرند. امیدوارم که هواداران پرسپولیس آخر بازی خوشحال باشند.

او ادامه داد: مهم نیست که من گل بزنم یا کسی دیگر برای پرسپولیس گل بزند. مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد. امیدوارم که این ۳ امتیازهای هفته‌های ابتدایی لیگ را به دست بیاوریم تا آخر فصل دوباره به قهرمانی برسیم.

نورالهی درباره انتقادات از مهاجمان پرسپولیس هم گفت: ما مهاجمان خیلی خوبی داریم. علیپور آقای گل و یک بازیکن فوق‌العاده برای ما است. همچنین جونیور که تازه به ما اضافه شده است. امیدوارم که ما هافبک‌ها موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم که آن‌ها هم گلزنی و در ادامه راه به ما کمک کنند.

او درباره احتمال بخشیده شدن فرشید اسماعیلی برای داربی هم اظهار کرد: من شرایط و قانون‌ها را نمی‌دانم.

بازیکن پرسپولیس پیش‌بینی داربی را سخت دانست و گفت: امیدوارم که تمام تلاشمان را بکنیم تا پرسپولیس برنده داربی باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید