گفت وگوی جی پلاس با رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال

اکبر محمدی: سردار از عهده پست جدیدش در تیم ملی بر می آید

اکبر محمدی از پست جدید بازی سردار صحبت می‌کند و اینکه او در تیم جوانان هم سابقه بازی به عنوان هافبک نفوذی را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون مقابل هنگ کنگ در پست جدیدی به میدان رفت. پستی که از نظر خودش با بازی در آن چندان غریبه نبود. مارک ویلموتس در نخستین بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی تصمیم گرفت از روش بازی 1-3-2-4 استفاده کند که سردار در این سیستم یکی از هافبک‌های نفوذی بود. بازیکنی که پیشتر او را در نوک خط حمله دیده بودیم.

آزمون اما تجربه بازی در این پست را داشت، بخصوص زمانی که در تیم جوانان حضور داشت و مربی‌اش اکبر محمدی بود. محمدی که حالا رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال است در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس در این باره اظهار کرد: «یادم می‌آید که در چند بازی از سردار در این پست استفاده کردم. او با اینکه یک مهاجم نوک است و ضربه سر خوب می‌زند اما روی زمین هم تبحر دارد و می‌تواند خیلی خوب موقعیت بسازد. تکنیک سردار در کنار تاکتیک‌پذیری او باعث می‌شد تا از این بازیکن کمی عقب‌تر از خط حمله هم استفاده کنیم. سردار بازیکن باهوشی است که مقابل هنگ کنگ هم نمایش خیره‌کننده‌ای ارائه کرد و نشان داد می‌تواند در این پست هم موفق باشد.»

01426683

زمان بازی برای تیم جوانان و در برخی دیدارها بهنام برزای به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کرد و سردار کمی عقب‌تر از او به میدان می‌رفت. آزمون البته با توجه به شم گلزنی بالایی که دارد، از این منطقه هم می‌تواند برای دروازه حریفان خطرناک باشد. درست مانند گلی که از او دیدیم و نمایش درخشانی که ارائه کرد و بیست و نهمین گل ملی خود را به ثمر رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید