آزمون: اتخاذ تاکتیک دفاعی در مسکو خیلی خوب بود

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ از تاکتیک دفاعی سرمربی تیمش در نبرد مسکو حمایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، به نقل از شبکه تلویزیونی Match TV روسیه، سردار آزمون پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته زنیت سن‌پترزبورگ در زمین تیم اسپارتاک مسکو در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر روسیه اظهار داشت: هیجان‌های این بازی بسیار خوب بودند و به هواداران زنیت بابت این پیروزی خارج از خانه تبریک می‌گویم.

مهاجم ایرانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ که 76 دقیقه برابر اسپارتاک مسکو بازی کرد و سپس جای خود را به اولگ شاتوف داد در ادامه گفت: پس از پایان این بازی باید اسپارتاک و هوادارانش مورد احترام قرار بگیرند. من برای آنها اعتبار زیادی قائل هستم. این فوتبال است و باید احترام خود را نثار تیم اسپارتاک و هوادارانش کنیم. بابت این پیروزی در مسکو من و هواداران زنیت خیلی خوشحال هستیم.

سردار آزمون در واکنش به پرسش خبرنگار شبکه تلویزیونی  Match TV روسیه مبنی بر تلاش زنیتی‌ها جهت حفظ گل و بازی دفاعی خاطرنشان کرد: فوتبال همین است و شما باید اینجا فکر کنید، البته بازی سختی بود زیرا اسپارتاک خیلی خوب حمله می‌کرد. ما هم به خوبی دفاع کردیم و تمام بازیکنان زنیت در این مسئله نقش داشتند. فکر می‌کنم این تاکتیک خوبی بود و پیروز شدیم. بابت این پیروزی خیلی خوشحالم.

 

دیدگاه تان را بنویسید