سوارس به تمرینات گروهی بارسلونا بازگشت

شانس مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا برای شرکت در بازی این تیم در هفته چهارم لالیگا بیشتر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالی که تیم فوتبال بارسلونا مشغول آماده‌سازی خود برای مصاف خانگی شنبه هفته آینده مقابل والنسیا است، هواداران این تیم خبر خوشی دریافت کردند؛ اینکه لوئیس سوارس به تمرینات گروهی برگشته است و شانس او برای بازی مقابل خفاش‌ها در نوکمپ افزایش یافته است.

در شرایطی که لیونل مسی به دلیل عدم آمادگی و کامل نشدن دوره ریکاوری‌اش به این بازی نمی‌رسد، بیم آن می‌رفت که یکی دیگر از اضلاع مثلث خط حمله بارسلونا هم به این بازی نرسد اما بازگشت سوارس به تمرینات گروهی نوید بازگشت او به ترکیب تیم را داده است.

او صبح امروز (چهارشنبه) در تمرینات گروهی بارسلونا شرکت کرد و به نظر می‌رسد که مشکلی برای حضور در بازی شنبه شب مقابل والنسیا ندارد.

علاوه بر سوارس، مارک آندره‌تراشتگن، کارلس آلنیا و فرنکی دیونگ هم که پس از اتمام مأموریت‌شان در اردوی تیم‌های ملی کشورهای‌شان به بارسلونا برگشته‌اند در تمرین صبح امروز آبی‌و‌اناری‌ها شرکت کردند. با اینکه اسپورت از آمادگی سوارس برای بازی مقابل والنسیا خبر داده، سایت رسمی باشگاه بارسلونا هنوز حضور او را در این بازی تأیید نکرده است. بنابراین همچنان این احتمال وجود دارد که ارنستو والورده ریسک نکند و از بازیکنان اروگوئه‌ای‌ خود برای مصاف با والنسیا استفاده نکند، به خصوص که سه روز پس از آن بازی بارسایی‌ها در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میهمان بوروسیا دورتموند هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید