متهم آزار دختر ۴ ساله در کرمانشاه دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از دستگیری فرد متهم به کودک آزاری در این استان خبر داد و گفت: آنچه که در فضای مجازی منتشر شده هنوز اثبات نشده؛ اما آثار ضرب وجرح در بدن کودک از سوی پزشکی قانونی تایید شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، درباره انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت دختر ۴ ساله توسط صاحبکار پدرش در کرمانشاه، افزود: پرونده‌ای در این زمینه در شعبه اول بازپرسی تشکیل شده که درحال رسیدگی است، اما مطلبی که در فضای مجازی منتشر شده را نمی‌توان تایید کرد.

وی با بیان اینکه پزشکی قانونی هنوز در زمینه آزار جنسی اظهار نظری نکرده است، ادامه داد: هنوز آزار جنسی ثابت نشده است، البته آثار ضرب و جرح از سوی پزشکی قانونی در بدن این کودک تایید شده، اما مستندات دیگری درباره ادعاهای مطرح شده هنوز وجود ندارد و لذا بازپرس در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در پایان از دستگیری متهم خبر داد و گفت: اکنون متهم در اختیار ما قرار داردو تحقیقات مقدماتی از وی صورت گرفته است و یکسری استعلامات، توضیح از شهود و گواهان در حال انجام است و به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید