مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن؛

حسن نیا و عسگری به مدال برنز رسیدند

روز پایانی پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن در حالی از صبح امروز آغاز شده که 2 کاراته‌کای کشورمان به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پنجمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ژاپن در حالی از روز جمعه 15 شهریور ماه با حضور ۶۴۹ کاراته کا از ۷۹ کشور در شهر توکیو و در ورزشگاه "نیهون بودوکان" آغاز شده است که امروز (یک شنبه) در سومین و آخرین روز از این رقابت‌ها، کاراته‌کاهای کشورمان در دیدارهای پایانی و رده‌بندی این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم:

مجید حسن نیا ابتدا 4 بر 2 موفق شد "بروس داگلاس" از برزیل را شکست دهد. در چارچوب این رقابت‌ها حسن نیا موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر "استفانوس ژینوس" از یونان را شکست دهد.  در ادامه نیز نماینده کشورمان به مصاف "صدرالدین سایماتوف" ازبکستانی رفت و  پس از تساوی یک بر یک در هانتی برنده تاتامی شد.
حسن نیا در نیمه نهایی 6 بر صفر مغلوب "دارخان اسدیلوف" از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت و با راهیابی نماینده قزاق به فینال، مجید حسن نیا به دیدار رده بندی رفت.امروز(یک شنبه) حسن نیای در رده بندی این رقابت‌ها به مصاف "الخاندرو اورتیز" از اسپانیا رفت و با شکست این کاراته کا به مدال برنز مسابقات دست یافت. این دیدار با نتیجه یک بر یک تساوی تمام شد و مجید حسن نیا برنده با قانون سنشو اعلام شد.

در وزن 75- کیلوگرم:

بهمن عسگری مرد طلایی کاراته ایران نیز در نخستین مابرهز موفق شد با نتیجه یک بر صفر "لوکا پتنباچر" از اتریش را شکست داد. عسگری در دومین مبارزه نیز موفق شد ۲ بر صفر "عبدالله عبدالعزیز" از مصر را از پیش رو بردارد. عسگری در ادامه مبارزات خود موفق شد با نتیجه یک بر صفر "یوشی ساکایاما" ژاپنی را در کشور خود شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.  وی در این مرحله مقابل "کن نیشیمورا" از ژاپن پس از کسب نتیجه صفر بر صفر در هانتی نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. عسگری امروز(یک شنبه) برای کسب مدال برنز به مصاف " نوبیتس" آلمانی رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 5 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.  

در وزن 84+ کیلوگرم:

سجادگنج زاده ابتدا با نتیجه ۷ بر 6 "الکساندر شینتسین" از روسیه را  شکست داد و در دومی مبارزه هم موفق شد با نتیجه 2 بر صفر "رضوان" از اوکراین را شکست داد. گنج زاده در ادامه به مصاف "کاگاوا" ژاپنی رفت و در پایان این دیدار با نتیجه تساوی صفر صفر تمام شد و گنج زاده در هانتی برنده تاتامی شد. در ادامه مسابقات و در نیمه نهایی گنج زاده و اباذری به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اباذری به پایان رسید. گنج زاده نیز امروز برای کسب مدال برنز به مصاف "مهدی فیلالی" از فرانسه رفت و مقابل این جودوکار شکست خورد و از رسیدن به مدال باز ماند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید