قمه‌زنی جرم است؟

دادستان فردیس گفت: از همه شهروندان درخواست دارم در صورت مشاهده یا اطلاع از برگزاری مراسم قمه‌زنی که وهن تشیع و توهین به سالار شهیدان است، آدرس و زمان دقیق را به اینجانب یا مرجع انتظامی گزارش کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن جهانشاهلو در صفحه اینستاگرام خود نوشت: همواره در طول تاریخ، بدعت‌ها و تفکرات افراطی به دین و ارزش‌های دینی آسیب رسانده است و از انتقال پیام حقیقی احکام و آیین‌های مذهبی به پیروانش جلوگیری کرده است.

این بدعت‌ها و دیدگاه‌های غلط در برخی از مواقع نه فقط به یک مکتب و منزلت اجتماعی آن آسیب می‌رساند، بلکه به سلامت جسمی و روانی افراد نیز آسیب می‌رساند. یکی از این بدعت‌های غلط که در طول سال‌های اخیر به شدت از سوی علماء و مراجع دینی نفی شده و حتی از سوی مراجع قضایی به عنوان جرم شناخته شده است، مراسم قمه‌زنی است لذا از همه فردیسوندان عزیز درخواست دارم تا مرا در برخورد با این بدعت زشت و ضد انسانی و وهن‌آمیز یاری کنند.

از همه فردیسوندان عزیز درخواست دارم در صورت مشاهده یا اطلاع از برگزاری مراسم قمه‌زنی که وهن تشیع و توهین به سالار شهیدان است آدرس و زمان دقیق را به اینجانب یا مرجع انتظامی گزارش کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید