تمرین امیدها با 25 بازیکن و 20 دقیقه تاخیر در آکادمی/ یادبود مرحوم شادمانی کنار زمین+ تصاویر

بازیکنان تیم امید ایران مرحله جدید آماده سازی خودشان را از امروز صبح آغاز کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دور جدید تمرینات تیم امید از امروزدر محل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد. در تمرین نوبت صبح امروز 25 بازیکن حضور داشتند.

مهدی مهدی‌خانی و یونس دلفی تنها غایبان تمرین بودند. مهدی مهدی‌خانی به دلیل مشکلاتی که با باشگاه شهر خودرو داشت در تمرین نوبت صبح غایب بود و از امروز بعداز ظهر به اردوی امیدها اضافه می‌شود و یونس دلفی نیز در تاشکند به جمع شاگردان مجیدی اضافه خواهد شد.

تمرین نوبت صبح امروز امیدها در حالی که با اعلام رسمی فدراسیون قرار بود از ساعت 10 و 30 دقیقه آغاز شود با 20 دقیقه تاخیر از ساعت 10و 40 دقیقه با ورود بازیکنان به زمین آغاز شد.

 

حمید استیلی مدیر تیم امید و مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون تماشاگران ویژه این جلسه تمرینی بودند.

بازیکنان در ابتدا زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن مشغول شدند و در این هنگام فرهاد مجیدی به همراه دستیارانش مشغول آماده کردن تمرین و چیدن لوازم برای بخش‌های مختلف تمرین شدند.

بازیکنان بعد از گرم کردن به چند گروه تقسیم شدند و به انجام کار‌های با توپ پرداختند و دروازه‌بانان زیر نظر مربی دروازه‌بانان تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

 

گفتنی است که کنار زمین تمرین میزی قرار داده شده بود و عکسی از مرحوم شادمانی روی آن قرار داشت تا یاد این خبرنگار ورزشی و اجتماعی گرامی داشته شود. هر چند بعد از مدت کوتاهی این میز از کنار زمین برداشته شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید