تمهیدات ویژه پلیس برای ترافیک دهه اول محرم

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور پایتخت گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای برقراری نظم و انضباط ترافیکی در دهه اول محرم پیش بینی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور پایتخت ضمن عرض تسلیت شهادت سالار و سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ تقریبا از یک ماه گذشته اقدامات خود را برای اجرای طرح انتظامی-ترافیکی ویژه این ایام با برگزاری جلسات و تحلیل و شناسایی مساجد، هیئت‌ها، حسینیه‌ها و تکایای مهم تهران شروع کرده است و این طرح در حال حاضر آماده است که از شب اول محرم اجرا می‌شود.

موسوی‌پور ادامه داد: پلیس راهور تهران با تمامی اماکنی که مراسم های ایام عزاداری سالار شهیدان در آن برپا می‌ شود و در تاسوعا و عاشورای حسینی به اوج خود خواهد رسید هماهنگی‌های لازم را خواهد داشت. همکاران ما در سطح معابر شهر تهران در شب‌ها به صورت ویژه حضور خواهند داشت و تا پایان مراسمات و پاسی از شب امور ترافیکی معابر را کنترل خواهند کرد. لازم به ذکر است در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز با تدابیر ویژه و پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خدمت عزاداران امام حسین (ع) خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید