در گفت و گو با جی پلاس؛

فرشید باقری: نتایج استقلال بدشانسی محض است/ مزد صبوری هواداران را می دهیم

هافبک دفاعی استقلال نتایج اخیر این تیم در لیگ برتر را به خاطر نداشتن شانس دانسته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ استقلال در دومین هفته متوالی و در واپسین ثانیه ها مقابل رقیبش غافلگیر شد و نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد. بعد از شکست در هفته نخست مقابل ماشین سازی در تبریز در دقیقه 93، این هفته هم استقلال در دقیقه 95 گل خورد تا پیروزی را با مساوی عوض کند.

کسب این نتایج در هفته‌های نخست لیگ برتر موج از نارضایتی و ناراحتی را بین هواداران، بازیکنانی، مربیان و حتی مدیران استقلال ایجاد کرده است.

هافبک دفاعی استقلال که نقش مهمی در این تیم ایفا می‌کند، معتقد است اتفاقات اخیر برای این تیم ناشی از بدشانسی است و عامل دیگری ندارد.

فرشید باقری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس با ابراز ناراحتی خود از نتایج اخیر تیمش می گوید: نتایج اخیر باعث ناراحتی همه عوامل تیم شده است. هواداران از وضعیت موجود راضی نیستند چرا که این نتایج در شان تیمی مانند استقلال نیست ولی مسئله مهم این است که در هر دو دیدار ما لایق چیزی فراتر از نتایج به دست آمده بودیم.

هافبک استقلال با اشاره به گل خوردن تیمش در ثانیه‌های پایانی بازی خاطرنشان کرد: ما زمانی گل خوردیم که وقتی برای جبران موجود نبود. یعنی کارمان را به درستی انجام دادیم و در واپسین ثانیه ها غافلگیر شدیم. اینکه این اتفاق دو هفته متوالی تکرار شود، یک بدشانسی محض است چون دیگر قادر به جبران نتیجه بازی نبودیم.

وی تاکید کرد: ما نتایج خوبی را در ادامه لیگ کسب خواهیم کرد. کسی در این موضوع شک نکند. ناکامی ما در دو هفته ابتدایی دلیل بر ضعف در تیم نیست. همه شاهد بودند ما خوب بازی کردیم و چقدر موقعیت داشتیم اما به هواداران قول می دهم که مزد صبوری آن ها را در هفته های خواهیم داد.

باقری درباره ناراحتی استراماچونی و دلیل این موضوع گفت: طبیعتا او از نتایج تیم ناراضی است. استراماچونی خیلی تلاش می کند ولی در این دو هفته در حالی گل خوردیم که قانونا بازی تمام شده ولی داوران سوت نزدند. گل خوردن در این شرایط بار روانی سنگینی دارد. با این وجود استراماچونی مربی قوی و قدرتمندی است و ما به عنوان سرباز، با او تا رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم.

هافبک استقلال یادآور شد: تعطیلات کنونی لیگ فرصت خوبی را به ما می دهد که بهتر از این آماده شویم و ان  شاء الله از شروع مجدد لیگ برتر، برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید