فرشید باقری در آستانه جدایی از استقلال

فرشید باقری به دوستان نزدیکش خبر جدایی از استقلال را داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این بازیکن که یکی از خریدهای ناموفق استقلال در ابتدای فصل بود، هرگز نتوانست به توفیقی که در صبا داشت، در بین آبی‌ها برسد و به همین دلیل استقلالی‌ها هم علاقه زیادی به حفظش ندارند. فرشید باقری دوست دارد به تیم جدیدی نقل مکان کند و اعتبار از دست رفته‌اش را باز یابد.

استقلالی‌ها در پایان فصل روزبه چشمی را به لیست خود بازمی‌گردانند و با وجود نورافکن و امید ابراهیمی، عملا نیازی به باقری نیست. آبی‌ها در پست هافبک دفاعی، سه هافبک قلدر و خوب در اختیار دارند و باقری مجبور است به تیم دیگری برود. در همین حال منصوریان اعلام کرد پرسپولیسی‌ها به دنبال فرشید هستند و می‌خواهند او را به خدمت بگیرند. باقری هم دوست دارد از استقلال جدا شود، چراکه می‌گوید در این تیم راحت نیست و می‌خواهدکار را در فضایی جدید تجربه کند. او در استقلال به دلیل فشار زیاد، با مشکلات متعددی روبه‌رو شد و هرگز نتوانست آن بازیکنی باشد که در صبا بود.

در همین حال خبرهایی از داخل باشگاه پرسپولیس به بیرون درز کرده است. منابع خبری می‌گویند باقری با این باشگاه به توافق صد‌درصد دست پیدا کرده و دو طرف قراردادشان را روی کاغذ هم آورده‌اند. این منابع خبری فاش می‌کنند قرارداد داخلی بین آنها بسته شده و باقری به طور قطع در فصل آینده پیراهن قرمز به تن می‌کند.

از آنجا که این بازیکن در استقلال به توفیق نرسید و در بین هواداران هم محبوبیتی ندارد، طبیعی است انتقال او از این باشگاه به تیم رقیب سر و صدایی به راه نیندازد. اگر مثلا امید ابراهیمی چنین تصمیمی بگیرد می‌تواند برای این بازیکن جنجال‌ساز باشد، ولی درباره باقری چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. پرسپولیسی‌ها از نیم‌فصل فرشید را می‌خواستند و حتی با مدیر برنامه‌های او تماس گرفتند. مدیر برنامه‌های باقری هم با منصوریان برای جدایی این بازیکن صحبت کرد، ولی نهایت سرمربی استقلال گفت به این بازیکن نیاز دارد. باقری هم به پرسپولیسی‌ها پیغام داد که در پایان فصل می‌تواند با آنها پای میز مذاکره بنشیند.

قرارداد این بازیکن یک فصل دیگر با استقلال باقی‌مانده و امسال خریدش سود خاصی برای باشگاه نداشت. رقم قرارداد او 950 میلیون تومان بود و به همین دلیل حالا استقلالی‌ها می‌خواهند از فروش این بازیکن سهمی عایدشان شود. به همین سبب قصد دارند رقمی برای رضایتنامه‌اش اعلام کنند که این رقم احتمالا بین 300 تا 400 میلیون تومان خواهد بود. در این صورت پرسپولیسی‌ها برای خرید باقری باید هزینه نسبتا زیادی کنند. به هر حال خود او هم رقمی را دریافت خواهد کرد.

قرمزها زمانی به دنبال فرشید باقری افتادند که متوجه شدند نمی‌توانند احمد نوراللهی را به تیم‌شان بازگردانند. ابتدا گفته می‌شد مدت سربازی او هفت ماهه است و می‌تواند در ابتدای فصل جدید دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کند، اما خیلی زود خبر رسید این مساله ممکن نیست و او باید بیشتر از هفت ماه در جمع تراکتوری‌ها باقی بماند. از آنجا که این باشگاه توانایی استفاده از بازیکنان جدیدش را ندارد، معلوم نیست نوراللهی در فصل جدید چه خواهد کرد و باید چه مدت بیرون از میادین باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید