فرکی: ۴ گل به نساجی هدیه کردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش می‌توانسته برابر نساجی برنده مسابقه باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست تیمش برابر نساجی، در نشست خبری بیان کرد: بازی در هفته دوم لیگ برتر با هفت گل گویای همه چیز است. بازی زیبا و قشنگی بود که به هر حال هواداران ازدیدنش لذت بردند. ما از ابتدا مصمم بودیم تا برابر حریف بدون اینکه عقب‌نشینی داشته باشیم، با یک فوتبال هجومی نتیجه بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم. این کار را در شروع بازیکنان انجام دادند. در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی را در درست داشتیم و در ادامه نیمه اول متاسفانه دو گل دریافت کردیم که این تمرکز تیم ما را به هم زد. 

او ادامه داد: بین دونیمه به بازیکنان گفتیم تلاش مضاعفی بکنند چون چیزی برای از دست دادن نداشتیم. متاسفانه در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه اول اشتباهات فاحشی داشتیم که همین اشتباهات باعث شد بازی چهار بر یک شود. بازیکنانم زحمت زیادی کشیدند. در شرایط سخت و مقابل هواداران خوب نساجی توانستیم نتیجه ۴ بر یک را ۴ بر ۳ به پایان برسانیم. به بازی خیلی خوب برگشتیم. گل‌های خوبی زدیم. اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم بای را ببریم چون دو موقعیت گل را در ادامه خراب کردیم. باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم. به تیم نساجی تبریک می‌گویم. ما ۴ گل به نساجی هدیه کردیم. 

سرمربی پیکان درباره فضای ورزشگاه شهید وطنی هم، گفت: در آخرین بازی فصل قبل ما در این ورزشگاه، نتیجه را واگذار کردیم ولی هواداران تیم خودشان را تشویق کردند. آخر آن بازی اتفاقاتی افتاد که بازیکن ما دو جلسه محروم شد ولی هواداران به ما کاری نداشتند. امروز هم فضای ورزشگاه خیلی خوب بود. من قبل از بازی هم گفتم این برای ما خیلی خوب است که ورزشگاه پر باشد و تیم محبوبش را تشویق کند. همین اتفاق هم رخ داد. بازی بدون هوادار دلچسب نیست. ما در زمین خودمان خیلی هوادار نداریم به خاطر همین از بازی برابر تیم‌های پر هوادار لذت می‌بریم. 

فرکی درباره تعویض شیخ‌ویسی، دروازه‌ّان تیمش هم اظهار کرد: ما ۴ تا اشتباه داشتیم. او را به خاطر اینکه احساس کردیم شرایط روحی خوب و تمرکز ندارد تعویض کردیم. صلاح تیم در این بود که این اتفاق بیفتد. 

او اضافه کرد: کل تیم ما تلاش کرد. به اینکه بعد از گل خوردن، دروازه‌بان مقصر است یا دفاع توجهی ندارم. گاهی وقت‌ها دروازه‌بان‌ها تمرکز ندارند که طبیعی است. بعد از تعویض دروازه‌بان تیم ما بدون اشتباه بازی کرد. دفاع ما کارش را درست انجام می‌داد. ما تیمی هستیم که باید زمان زیادی را داشته باشیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم. امروز مدافع خوب‌مان یعنی مهران موسوی را در اختیار نداشتیم. فراز امامعلی و جابر انصاری را هم در اختیار نداشتیم. مطمئن هستم که در ادامه شرایط تیم ما بهتر می‌شود و نقاط ضعف‌مان را برطرف می‌کنیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید