شاهین طبع: برای جام جهانی آماده‌ایم/ نیکخواه: فقط به برد فکر می‌کنیم

سرمربی و کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در نشست خبری قبل از بازی با پورتوریکو اعلام کردند بسکتبالیست‌ها برای بازی در جام جهانی 2019 آماده هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ صمد نیکخواه بهرامی و مهران شاهین طبع در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران و پورتوریکو شرکت کردند. شاهین طبع در این کنفرانس درباره وضعیت تیم ملی گفت: همه تیم‌ها با آمادگی کامل به جام جهانی می‌آیند. دو ماه مشغول آماده سازی بودیم و کمپ‌های بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور داشتیم. فکر می‌کنم همه‌ تیم‌ها آماده هستند و ما هم آماده هستیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره دیدار مقابل پورتوریکو گفت: در بازی مقابل پورتوریکو با سیستم بازی متفاوتی روبرو خواهیم شد اما همانطور که کاپیتان تیم ملی گفت ما روی دفاع‌مان تمرکز کرده‌ایم و فکر می‌کنیم از نظر دفاعی قوی هستیم. 

صمد نیکخواه بهرامی در این کنفرانس درباره جام جهانی گفت: همه تیم از حضور در جام جهانی خوشحال هستند. این مسابقات، یکی از بزرگترین مسابقاتی است که هر بازیکنی می‌تواند در آن شرکت کند. همه تیم ما آماده است. می‌خواهیم هر تعداد پیروزی که می‌توانیم به دست بیاوریم. چندین ماه تمرین کرده‌ایم، کمپ‌ها و بازی‌های تدارکاتی زیادی داشتیم. فکر می‌کنم آماده هستیم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران درباره حریفان آینده این تیم اظهار داشت: به بازی‌های آینده فکر نمی‌کنیم. تمرکز ما در حال حاضر روی بازی بعدی‌ و پورتوریکو است و امیدواریم بتوانیم در این بازی پیروز شویم.

وی در پاسخ به سوالی درباره فشار روی تیم ملی خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم نام این حس را فشار بگذاریم. این هیجان برای بازی است. بازی مقابل پورتوریکو بازی اول ما است و در آینده ما در این تورنمنت نقش زیادی خواهد داشت به همین دلیل هیجان برای این بازی هم بیشتر است.

صمد نیکخواه در پاسخ به سوالی درباره قدرت بدنی و سرعت پورتوریکو گفت: ما تیمی هستیم که بر پایه کار تیمی پیش می رویم. فکر می‌کنم آماده رویارویی با پورتوریکو هستیم چون در بازی‌های تدارکاتی‌مان با تیم‌هایی روبرو شدیم که شرایط مشابهی با این تیم داشتند. ما روی دفاع تیم‌مان حساب می‌کنیم. در جام جهانی هرگز نمی‌توانید مسابقه ای را پیش بینی کنید.

تیم ملی بسکتبال ایران روز شنبه از ساعت ۱۳ به وقت تهران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۹ چین به مصاف پورتوریکو می رود.

دیدگاه تان را بنویسید