نیمکت نشینی تنها ره آورد مدافع ایرانی تیم فوتبال زنان ولفسبورگ

سارا دورسون‌خواجه، مدافع ایرانی تیم زنان ولفسبورگ و تیم ملی آلمان در تیم باشگاهی‌اش به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، "سارا دورسون‌ خواجه" مدافع ایرانی تیم زنان آلمان بود که در جام جهانی فرانسه حضور داشت و یکی از بهترین بازیکنان تورنمنت بود. دورسون‌خواجه که فصل قبل و در بوندس‌لیگای زنان همراه با ولفسبورگ به عنوان قهرمانی رسیده بود، برای فصل جدید نیز در این تیم حضور دارد و همراه با سایر بازیکنان تلاش می‌کنند تا از این عنوان دفاع کنند.

دورسون‌خواجه که مدافع میانی و ثابت تیم زنان آلمان است، این روزها در ترکیب ولفسبورگ به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده و کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولفسبورگ در هفته نخست به مصاف اس‌سی ساند رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست بدهد. در این بازی دورسون‌خواجه فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و بازی به او نرسید.

برای بازی دوم، حریف ولفسبورگ دویسبورگ بود. تیمی که در خانه از دورسون‌خواجه و هم‌تیمی‌هایش میزبانی می‌کرد. ولفسبورگ این بازی را با نتیجه 6 بر یک برد و شش امتیازی شد. دورسون‌خواجه در این بازی از دقیقه 60 و با تصمیم لرچ جانشین بلود وورت شد و 30 دقیقه برای تیمش بازی کرد. ولفسبورگ در پایان هفته دوم با کسب 6 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به هوفنهایم در رده دوم قرار گرفته است. دورسون‌خواجه نیز امیدوار است بتواند به ترکیب اصلی ولفسبورگ برسد و دوباره تبدیل به بازیکنی کلیدی برای این تیم تبدیل شود. بخصوص اینکه با ادامه نیمکت‌نشینی، دورسون‌خواجه جایگاه خود را در تیم زنان آلمان نیز از دست خواهد داد.  

 

دیدگاه تان را بنویسید