گزارش جی پلاس/ ۴ بازی؛ ۵ گل خورده و یک کلین شیت برای داوری

آمار ضعیف دروازه بان ایرانی بوندسلیگا

دنیل داوری در هفته چهارم بوندس‌لیگای 4 موفق شد نخستین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دنیل داوری که اواسط فصل قبل از ادامه حضور در دویسبورگ صرف‌نظر کرد و پیراهن اوبرهازن در دسته چهار فوتبال آلمان را پوشید، همراه این تیم یکی از مدعیان صعود به لیگ سه محسوب می‌شود. اوبرهازن در پایان هفته چهارم منطقه غرب بوندس‌لیگای 4، 8 امتیاز به‌دست آورده و در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی ایستاده است. این تیم در آخرین بازی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر برگیچ‌گلادباخ را شکست بدهد و رتبه خود را در جدول بهبود ببخشد.

نکته جالب درباره اوبرهازن، ثبت نخستین کلین‌شیت فصل بود. دنیل داوری که حدفاصل سال‌های 2013 تا 2014 سابقه بازی با پیراهن تیم ملی ایران را در کارنامه دارد، این فصل 4 بار در ترکیب اوبرهازن قرار گرفته و 5 گل خورده است. او تنها یک کلین‌شیت به نام خود ثبت کرده اما با این آمار ضعیف نیز همچنان دروازه‌بان اول اوبرهازن محسوب می‌شود.

دانیال داوری

به گزارش جی پلاس؛ اوبرهازن که فصل قبل تنها یک امتیاز با حضور در یک سطح بالاتر فاصله داشت، این فصل و با اتکا به تجربه داوری 31 ساله امیدوار است نتایج درخشانی کسب کند و به عنوان تیم نخست جواز صعود را به‌دست بیاورد. موضوعی که چندان هم بعید نیست رخ بدهد.  

دیدگاه تان را بنویسید