گزارش جی پلاس از روزهای متفاوت داوری در بوندس‌لیگای ۴

دروازه بان ایرانی با تیم آلمانی تمدید کرد و 6 گل خورد!

داوری تنها چند روز بعد از تمدید قراردادش با تیم فوتبال اوبرهازن آلمان، 6 گل دریافت کرد تا خاطره‌ی تلخی برای او رقم بخورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دنیل داوری روزهای متفاوتی را در لیگ چهار آلمان و باشگاه اوبرهازن می‌گذراند. دروازه‌بان 31 ساله و سابق تیم ملی که همره ایران به جام جهانی 2014 هم رفت و البته فقط روی نیمکت نشست، ابتدای فصل عضو دویسبورگ بود اما نیمکت‌نشینی در این تیم و انجام تنها 3 بازی باعث شد تا حضور در دو سطح پایین‌تر را به بوندس‌لیگای دو ترجیح بدهد.  

دنیل داوری وقتی به اوبرهازن رفت، این تیم در رده‌ی چهارم جدول حضور داشت. داوری باید با باده و اودگبه رقابت می‌کرد اما خیلی زود به ترکیب اصلی رسید و توانست جایگاه خود را مستحکم کند. او از وقتی پیراهن اوبرهازن را پوشیده، 9 بازی انجام داده که حاصل آن 6 برد، 2 تساوی و یک شکست بوده. آماری که باعث شده تا اوبرهازن روند صعودی را طی کند و به رده‌ی دوم منطقه‌ی غرب بوندس‌لیگای 4 برسد.

picture-142043120

دنیل داوری در این 9 بازی، 4 بار کلین‌شیت کرده و در 5 بازی هم موفق نشده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. او که همین چند روز قبل قرارداد خود را تا سال 2021 تمدید کرد، در هفته‌ی سی‌ام مقابل تیم دوم کلن قرار گرفت و روز عجیبی را سپری کرد. این بازی که در ورزشگاه نیدرهین شهر اوبرهازن برگزار شد با نتیجه‌ی 6 بر یک به سود تیم دوم کلن به پایان رسید.

داوری تنها چند روز بعد از تمدید قرارداد، 6 گل دریافت کرد تا خاطره‌ی تلخی برای او رقم بخورد. نکته‌ی جالب اینکه تیم دوم کلن در رده‌ی سیزدهم جدول حضور دارد و به همین دلیل انتظار می‌رفت که بازی ساده‌ای در انتظار اوبرهازن باشد. با این نتیجه فاصله‌ی اوبرهازن که 56 امتیاز اندوخته با صدرنشین که ویکتوریا کلن است به 4 امتیاز رسید. آن‌هم در شرایطی که تنها 4 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده.

آمار گل‌های خورده‌ی دنیل داوری با احتساب 6 گلی که مقابل تیم دوم کلن دریافت کرد، به عدد 14 رسید. یعنی در 9 بازی 14 بار دروازه‌ی داوری باز شده که به طور میانگین 1/5 گل خورده برای هر بازی است. آماری که نمی‌تواند برای دروازه‌بان سابق اینتراخت برانشوایگ در بوندس‌لیگا مناسب و قابل‌توجه باشد.    

 

دیدگاه تان را بنویسید