حرف های ویسی پس از شکست سنگین مقابل سپاهان

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری می‌گوید، تمرین مداوم و بازی در گرمای شهر بوشهر باعث شده است تا توان بازیکنان این تیم کاهش یابد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بعد از شکست تیمش برابر سپاهان در نشست خبری گفت: تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم مقابل تیم گردن‌کلفت سپاهان نتیجه بگیریم ولی متأسفانه نشد و شرمنده تماشاگرانمان شدیم. در این هوای بد از ما حمایت کردند ولی نتوانستیم آن‌ها را خوشحال به خانه بفرستیم. در تمامی نقاط ضعف داشتیم و خوب نبودیم و نالایق بازی کردیم. سپاهان شایسته برد بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم. امیدوارم نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم تا در بازی‌های آینده بتوانیم جوابگوی باشگاه و مردم خوب بوشهر باشیم. لیگ برای ما ادامه دارد و مطمئن باشید روزهای خیلی خوبی برای ما رقم می‌خورد.

او ادامه داد: هفته گذشته پیمان شیرزادی مصدوم شد و نمی‌توانستیم کسی را جایگزین او کنیم. در آن نقطه تیم حریف بازیکنان سرعتی داشت. زمانی هم که دو بر صفر عقب بودیم، یک بازیکن سرعتی به زمین آوردم. بازیکنان ما جوان هستند و تحت تأثیر نام سپاهان قرار گرفتند. نیمه اول سپاهان را خوب بسته بودیم و موقعیت آنچنانی به آن‌ها ندادیم. وقتی گل اول را خوردیم، تیم ما کمی باز بازی کرد و فضای مناسب را به تیم سپاهان دادیم. ما در فنی خوب نبودیم. بهانه همیشه هست. مشکلات زیادی داریم ولی ما یک خانواده‌ایم. مشکلات داریم و باید حلشان کنیم. مسئولین حمایت کنند تا آینده ما مختل نشود.

ویسی درباره محمد محبی، بازیکن سابق شاهین که امروز برای سپاهان گلزنی کرد، گفت: او انتخاب خوبی کرد و به سپاهان رفت. خوشحالیم که از بوشهر به آنجا رفت. 

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ما فکر می‌کنیم چون هوا گرم است تیم‌های دیگر این‌جا به مشکل می‌خورند در حالی که ما هم در این گرما بازی می‌کنیم و به این گرما نمی‌شود عادت کرد. ما هر روز اینجا تمرین می‌کنیم و توانمان از دست می‌رود؛ مگر این که خیلی حرفه‌ای زندگی کنیم و حرفه‌ای غذا بخوریم و از نظر پزشکی به ما برسند که این‌گونه نیست.

او با اشاره به این که محمد طیبی برای آمدن به شاهین یک میلیارد و پانصد میلیون تومان می‌خواست، گفت: ما با این پول هفت بازیکن گرفتیم. امیدوارم بتوانیم نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم. هر انتقادی از من بشود می‌پذیرم چون امروز بازنده بودیم و بازنده دست‌هایش بالا است. ما چند موقعیت خوب داشتیم ولی چون بازنده شدیم نقاط قوتمان معلوم نشد. مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. نمی‌گذارم که اتفاقات ناگواری برای تیم رقم بخورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید