حرف های کاپیتان پرسپولیس پس از برد مقابل پارس جنوبی

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید به واسطه کسب سه جام قهرمانی در سال‌های اخیر، انتظارات از این تیم بالا رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید جلال حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و سه امتیاز خوب را به سختی کسب کردیم.

وی درباره تکرار قهرمانی در لیگ برتر تاکید کرد: مطمئنا کار سختی است. ما سه سال قهرمان شدیم و انتظارات از ما بالا است. بهتر است که بازی به بازی پیش برویم. الان فشار زیادی روی بازیکنان است. تلاش می کنیم روند خوبی داشته باشیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره مشکلات هواداران برای ورود به ورزشگاه خاطرنشان کرد: اگر قرار است کاری درست شود باید صبر کنیم. سازمان لیگ برنامه ریزی کرده تا سیستم خوبی ایجاد شود. امیدوارم همه جا به این شکل باشد و فقط هواداران با این مشکلات مواجه نشوند.

حسینی درباره شایعه تغییر مدیرعامل پرسپولیس و تاثیر این موضوع روی عملکرد بازیکنان اظهار کرد: بازیکنان ما یک وظیفه دارند. باید خوب کار و تمرین کنند و به این قبیل مسائل فکر نکنند.

وی درباره جایگاه تیمش در لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد: کار سختی داریم. باید بیشتر تلاش کنیم. باشگاه امکانات خوبی فراهم کند تا یک سال خوب را سپری کنیم. در سه سال گذشته هواداران خیلی صبور بودند. امسال هم کادرفنی و بازیکنان جدید داریم.

حسینی درباره تامین امکانات از سوی باشگاه گفت: شرایط خوبی تامین شده اما باید بهتر از این را تامین کنیم.

او درباره کیفیت لباس تیمش نیز تاکید کرد: لباسی که امروز پوشیدیم از نظر جنس و کیفیت خوب بود و امیدوارم مجددا تغییر نکند.

 

دیدگاه تان را بنویسید