رقابت های والیبال قهرمانی آسیا؛

ایران ۰ - تایلند ۳ / زور تیم ملی والیبال بانوان به سیامی‌ها نرسید

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان امروز در سومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف تایلند رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیمهای ملی والیبال بانوان ایران و تایلند امروز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی بانوان آسیا که به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است به مصاف یکدیگر رفتند.

ست نخست / تایلند ۲۵ - ایران ۱۶

شاگردان مهرگان ست نخست این بازی را خیلی خوب آغاز کردند، تایلندی‌ها موفق شدند در ابتدای بازی به دو امتیاز ارزشمند دست یابند، اما اشتباه آن‌ها در ضربه سرویس باعث شد تا نخستین امتیاز ایران هم به دست بیاید.  

سرو قامتان ایرانی در ادامه کار و تا میانه‌های این ست نمایش خوبی داشتند و اختلافشان را با حدقل  امتیازحفظ می‌کردند. با این حال تایلندی‌ها خوش شانس‌تر بودند و هرچه از توپ‌ای ایرانی که در زمین تایلند تبدیل به امتیاز نمی‌شد برای آن‌ها امتیاز در پی داشت. برخی اشتباه‌ها در دریافت و دفاع باعث شد تا رفته رفته اختلاف دو تیم زیاد شود.  

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در ست نخست با وجود نمایش بسیار خوبی که داشت نمی‌توانست از فرصت هایش استفاده کند و در نهایت تایلند توانست اختلاف را زیاد کند و ۲۵ - ۱۶ برنده این ست باشد.  

ست دوم / تایلند ۲۵ - ایران ۲۱

بازیکنان ایرانی در ست دوم شروع فوق العاده‌ای داشتند، شاگردان مهرگان نخستین امتیاز بازی را کسب کردند و در ادامه کار هم با ارائه نمایش خوب توانستند برای نخستین مربته در این بازی از حریفشان ۲ امتیاز پیش بیافتند. تایلندی‌ها در ادامه درخواست وقت استراحت داشتند، آن‌ها پس از این زمان به جریان بازی بازگشتند و توانستند زودتر از ایران به امتیاز ۸ برسند تا دو تیمن به وقت استراحت قانونی بروند.  

اختلاف دو تیم رفته رفته از امتیاز‌های میانی بیشتر شد و تایلندی‌ها ۳ امتیاز از ایران فاصله گرفتند. اما کار به همین جا ختم نشد، آن‌ها در ادامه به روند خوب امتیاز گیریشان ادامه دادند و نخستین تیمی بودند که به امتیاز ۱۶ رسیدند. تایلندی‌ها در حالی که دیگر خودشان را برنده این بازی می‌دیدند با نمایش فوق العاده شاگردان مهرگان رو بهرو شدند و در کمتر از چند دقیقه اختلاف دو تیم به حداقل رسید. تلاش بازیکنان ایرانی در ادامه کار تخحسین برانگیز بود، اما برخی اشتباهات در درایف و ضربه نهایی دو باره باعث شد تایلند پیشی بگیرد و  ۲۵- ۲۱ برنده باشد.  

 

ست سوم / تایلند ۲۵ - ایران ۱۳ 

شروع تایلندی‌ها در ابتدای این ست بسیار خوب بود، آن‌ها همان ابتدا با نمایش خوبشان توانستند ۳ امتیاز پیش بیافتند با این حال بازیکنان ایرانی در ضربان نهایی دقت بیشتری نشان دادندو توانستند چند امتیاز بگیرند با این حال تایلندتوانست نخستین تیمی باشد که به امتیاز ۸ این بازی می‌رسد.

بازی پایاپای دو تیم در ادامه هم وجود داشت، اما پس از رد شدن تایلند از امتیاز ۱۰ شرایط به کلی متفاوت شد، تایلندی‌ها به خوبی سرویس می‌زدند و دفاع عالی هم داشتند همین مسئله و برخی اشتباهات باعث شد تا تیم ملی والیبال بانوان کشورمان بازنده این ست باشد و با نتیجه ۲۵ - ۱۳ شکست بخورد.  

تیم تایلند همراه با کره جنوبی در این گروه با امتیازی برابر در صدر جدول قرار گرفتند، شاگرداتن مهرگان باید فردا صبح در دومید یدارشان ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح به مصاف چین تایپه بروند.

 

دیدگاه تان را بنویسید