ادعای رسانه ایتالیایی؛

مهاجم اسبق رئال و آرسنال در آستانه پیوستن به تراکتور؟

گزینه سرشناس لینک شده به باشگاه تراکتور، حواشی عجیبی داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، چند روز قبل بود که خبر مذاکره باشگاه تراکتور با امانوئل آدبایور مهاجم اسبق تیم های رئال مادرید و آرسنال منتشر شد. خبری که اگر چه مدیر رسانه‌ای تراکتور آن را تکذیب کرد اما امروز خبرگزاری میزان مدعی شد که تراکتور با این مهاجم سرشناس مذاکره کرده منتهی رقم درخواستی آدبایور بسیار بالاست و تبریزی‌ها امیدوار به گرفتن تخفیف از این بازیکن هستند.

در چنین شرایطی سایت معتبر گازتادلواسپورت ایتالیا در گزارشی  مدعی شده که آدبایور قراردادی 2 ساله با تراکتور امضا کرده و به دنبال قهرمانی با این تیم در لیگ برتر ایران است.

این رسانه ایتالیایی در گزارش نسبتا طولانی خود، آدبایور را شخصیتی معرفی کرده که اتفاقات عجیبی در زندگی‌اش رخ داده. برای مثال او در سال 2014 مدعی شد که مادرش او را جادو کرده و دلیل عملکرد بدش در زمین، جادوی مادرش بوده است. این اتفاق باعث شد که او با خانواده اش قطع ارتباط کند.

حاشیه عجیب دیگر آدبایور، اتفاقی است که در سال 2017 برای این بازیکن رخ داده. طبق ادعای برونو جنوسیو، سرمربی اسبق لیون، باشگاه معروف فرانسوی به دنبال جذب این مهاجم بوده و به همین دلیل قرار ملاقاتی با آدبایور در یکی از کافه‌های شهر لیون ترتیب داده می‌شود منتهی آدبایور در شرایطی در قرار حاضر می‌شود که نه تنها سیگاری بر لب داشته بلکه سفارش مشروب الکی می‌دهد تا باشگاه لیون قید جذب این بازیکن را بزند.

 

دیدگاه تان را بنویسید