گزارش جی پلاس/ اخباری موثق درباره قرارداد با مهاجم برزیلی

مهاجم جدید پرسپولیس را بشناسید/ 1/7 میلیون دلار، هزینه جذب براندائو؟!

گفته می‌شود پرسپولیس برایب جذب براندائو رقمی در حدود 1/7 میلیون دلار هزینه کرده. باید ببینیم آیا این خبر واقعیت دارد یا نه؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، پرسپولیس برای برطرف کردن مشکل خط حمله با جونینیو براندائو برزیلی به توافق رسیده و قرار است این بازیکن یکشنبه راهی ایران شود تا قرارداد رسمی خود را امضا کند. درباره براندائو نکته‌های فراوانی وجود دارد. از گل‌های اندکی که او در سال‌های اخیر به ثمر رسانده تا مبلغ بالایی که گفته می‌شود پرسپولیس برای جذب او در نظر گرفته.

brandao

براندائو آخرین گل خود را حدود 5 ماه قبل و نه در لیگ برزیل بلکه در تورنمنت ایالتی برزیل وارد دروازه تیم نه چندان مشهور ایپورا کرده. او در این فصل که 14 هفته از رقابت‌های لیگ برزیل گذشته، تنها 6 بار در ترکیب گویاس قرار گرفته و روی هم 136 دقیقه در زمین حضور داشته. شماره 9 گویاس آخرین بار حدود یک هفته قبل و به عنوان بازیکن ذخیره، تنها 7 دقیقه در ترکیب گوساس قرار گرفت و مقابل کورینتیانس بازی کرد. دیداری که با نتیجه 2 بر صفر به سود کورینتیانس به پایان رسید.

Júnior-Brandão-em-coletiva-de-imprensa-1024x682

به گزارش جی پلاس؛ گفته می‌شود براندائو که دوران ناموفقی را در باشگاه لودوگوریتس لهستان نیز به ثبت رسانده و حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده، با قراردادی دو ساله به ارزش 1/7 میلیون دلار پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد تا در خط حمله این تیم بازی کند. رقمی عجیب که از منابعی موثق مخابره شده و باید ببینیم آیا واقعیت دارد یا نه؟ اگر پرسپولیس چنین رقمی را برای بازیکنی در حد براندائو هزینه کند، باید به مدیریت باشگاه و گابریل کالدرون ایراد گرفت که چرا تا این حد به حضور او اصرار داشته‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید