فرکی: تأخیر در آغاز لیگ برتر به ما کمک کرد/ دلیلی ندارد برای کسب سهمیه ناامید باشیم

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید که هدف خودروسازان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی درباره شرایط فعلی تیم فوتبال پیکان در فاصله یک هفته تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم ما خوشبختانه شرایط خوبی دارد و خودمان را برای اولین بازی برابر شهر خودرو آماده می‌کنیم. پیکان فصل را در حالی آغاز می‌کند که 14 بازیکن از تیم ما جدا شدند و 9 بازیکن جدید هم جذب کردیم. از روند جذب بازیکن هم رضایت داریم و پس از همفکری و همکاری با باشگاه، توانستیم نفرات موردنظرمان را به تیم اضافه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با تغییراتی زیادی که صورت گرفته است، بابت عدم هماهنگی بازیکنان تیمش نگرانی دارد یا خیر، تصریح کرد: از این بابت نگران نیستیم. ما 9 بازی دوستانه و یک بازی درون‌تیمی انجام دادیم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. در این فصل هم لیگ برتر دیر شروع می‌شود و این تأخیر به ما کمک کرد تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. حالا مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، اما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی پیکان درباره جدایی ابوالفضل رزاق‌پور از پیکان و اینکه چرا باشگاه به این بازیکن برای جدایی رضایت داد، تصریح کرد: رزاق‌پور قصد داشت جدا شود و در نهایت با خواسته این بازیکن موافق کردیم.

فرکی با بیان این مطلب که خودروسازان برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش خواهند کرد، به تسنیم گفت: بازیکنان ما خودشان را باور دارند و این برای من خوشحال‌کننده است. ما برای گرفتن سهمیه تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم و دلیلی هم ندارد که برای رسیدن به این هدف ناامید باشیم. چه کسی باور می‌کرد که پدیده فصل قبل اینقدر خوب نتیجه بگیرد یا استقلال خوزستان چهار فصل پیش قهرمان شود؟

 

دیدگاه تان را بنویسید