تجهیز عجولانه ورزشگاه‌ها بعدا مشکل‌ساز می‌شود

فرکی: از فردا برای پرسپولیس تمرین می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان به تاخیر در شروع مسابقات لیگ برتر و حواشی آن واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی در خصوص اردوی تیم پیکان در شهر بروجرد، گفت: این اردو را ما در هفته پنجم آماده سازی پیش‌بینی کرده بودیم و می‌توانم بگویم اردوی خوبی هم انجام شد. در این اردو در ادامه کارهای تاکتیکی و آمادگی جسمانی بدنی بازیکنان کار کردیم و یک بازی تدارکاتی هم در این اردوی 6 روزه انجام شد.

وی در مورد بازی دوستانه این هفته پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی با پرسپولیس هم از برنامه‌های آماده سازی ما خواهد بود و فکر می‌کنم این بازی به سود هر دو تیم باشد. باشگاه پرسپولیس از ما درخواست بازی دوستانه کرد  و ما هم آن را پذیرفتیم و فکر می‌کنم انجام این بازی فرصت خوبی برای هر دو تیم خواهد بود. بعد از دو روز تعطیلی از فردا تمرینات خود را برای این بازی آغاز خواهیم کرد.

فرکی در پاسخ به این سؤال که از روند آماده سازی پیکان رضایت دارید، ادامه داد:‌به هر حال تیم ما تغییرات زیادی داشت و به لحاظ آمادگی بازیکنان و روندی که داشتیم سعی کردیم تا بازیکنان را هماهنگ کنیم. ما در این مدت بازی‌های تدارکاتی برگزار کردیم و برای پاسخ به این سؤال شما باید اجازه بدهید که لیگ آغاز شود و در هفته‌های ابتدایی می‌توانیم عملکرد پیکان را بسنجیم اما همانطور که گفتم به دلیل تغییرات زیادی که در تیم ما به وجود آمده باید تا شروع لیگ منتظر بمانیم.

وی درباره اینکه آیا باز هم بازیکنی به پیکان اضافه خواهد شد یا نه، گفت: از نظر من جذب بازیکن تمام شده اما منتظریم که ببینیم زمان آغاز لیگ و قرعه‌کشی آن چه زمانی خواهد بود. امیدوارم امسال برخلاف فصل گذشته قرعه خوبی نصیب تیم پیکان شود.

سرمربی تیم پیکان در مورد مشخص نبودن شروع مسابقات و لطمه‌ای که باشگاه‌ها از آن می‌بینند، افزود:‌معمولا به یاد دارم که بازی‌های لیگ بین پنجم تا دهم مرداد آغاز می‌شد اما امسال برای اولین بار است که زمان آغاز لیگ مشخص نشده و این مسئله باعث خواهد شد که تیم‌ها به مشکل بربخورند. البته باید این را پذیرفت که بخشی از این مسئله دست سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال نیست و موضوع جدی‌تر از این حرف‌هاست. بحث‌هایی مثل آماده نبودن ورزشگاه‌ها و یا طبق شنیده‌های ما مبنی بر ورود بانوان به ورزشگاه‌ها مشکلاتی است که وجود دارد و من هم شنیده‌ام که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید ویژه‌ای هم روی این مسئله دارد و شاید این مسائل باعث می‌شود که لیگ با تاخیر آغاز می‌شود. اما بهتر بود که در بحث تجهیز ورزشگاه‌ها این مسئله از قبل انجام می‌شد تا کار به اینجا نمی‌رسید چرا که می‌بینیم با شتاب و عجله کارها انجام می‌شود که این موضوع هم شاید بعدا باعث شود دچار مشکلات دیگری شویم. در کل ما مثل سایر باشگاه‌ها پیرو تصمیمات مسئولین هستیم و چاره‌ای هم جز این موضوع نداریم.

وی در باره اینکه محل بازی‌های پیکان قطعا در شهر قدس خواهد بود،‌خاطرنشان کرد: ورزشگاه بازی‌های خانگی ما ورزشگاه شهدای شهر قدس خواهد بود و تا جایی که می‌دانم مشغول تجهیز ورزشگاه هستند اما امیدوارم همه چیز خوب پیش برود تا مشکلاتی مثل فینال جام حذفی دوباره به وجود نیاید.

 

دیدگاه تان را بنویسید