کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان؛

زارع به نیمه‌نهایی رسید/ 3 آزادکار ایرانی شکست خوردند

نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان در 5 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که از روز گذشته در شهر تالین استونی آغاز شده است نمایندگان کشورمان در 5 وزن دوم به مصاف حریفانشان رفتند که امیرحسین زارع در وزن  125 کیلوگرم با برتری مقابل رقبا راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

* نتایج نمایندگان کشورمان در 5 وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر از سد محمد کلیش از ترکیه گذشت. وی در دور بعد نیز دولت تاژی‌بای از قزاقستان را با نتیجه 7 بر 2 شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد، اما  در این مرحله مقابل گابریل تاگ از آمریکا با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد. در این وزن 23 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که 23 نفر حضور دارند محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم داوود علیزالاف از بلاروس را با نتیجه 12 بر 2 مغلوب کرد، اما در دور  سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 14 بر 7 مغلوب داوید کار از کشور آمریکا شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 86 کیلوگرم سجاد حبیبی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ماگومد آسیاتیلوف از آذربایجان را شکست داد. وی در دور دوم نیز شوتارو یامادا از ژاپن را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید، اما در این مرحله با نتیجه 6 بر یک مغلوب ترنت هیدالی از آمریکا شد و باید منتظر راهیابی این کشتی گیر به دیدار پایانی باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه شانس مجدد (بازنده ها) ادامه دهد. در این وزن 26 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند.

در وزن 92 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند علیرضا عبداللهی در دور نخست با نتیجه 9 بر 2 مغلوب آلان باگائف از روسیه شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز با حضور در گروه بازنده‌ها، شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر هوانس ماقاکیان از ارمنستان را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل احمد محمد خلیل از مصر با نتیجه 12 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. زارع در این مرحله به مصاف آلن خوبولوف از روسیه می رود. در این وزن 18 کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند.

در پایان مسابقات مقدماتی 5 وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان نیز روز گذشته (دوشنبه) در شهر تالین استونی برگزار شد، امیرحسینمقصودی و عباس فروتن در اوزان 65 و 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محمدصاقفیروزپور در وزن 70 کیلوگرم نیز راهی دیدار رده بندی شد که امشب برای کسب مدال روی تشک خواهند رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید