فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا؛

مس سونگون شکست خورد و حریف نماینده لبنان شد

تیم فوتسال مس سونگون با شکست برابر پرافتخارترین تیم مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف نماینده کشور لبنان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتسال مس سونگون ایران از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) در سومین و آخرین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، به مصاف تیم ناگویا اوشنز ژاپن رفت که این دیدار با برتری 3 بر 2 ناگویا اوشنز به پایان رسید.

آنتونیو هیراتا و پپیتا (دو بار) برای نماینده ژاپن گلزنی کردند و علیرضا وفایی و فرهاد فخیم، گل‌های مس را ثمر رساندند. با این نتیجه، ناگویا اوشنز با 9 امتیاز و به عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. مس سونگون نیز با شش امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه، به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافت.

نتایج دیدارهای گروه C مسابقات نیز به شرح زیر است:

بانک بیروت لبنان 4 - واموس اندونزی صفر
سورو کمپانی تاجیکستان 6 - ویکتوریا یونیورسیتی کالج میانمار 5

با نتایج به دست آمده از دیدارهای گروه‌های C و D، نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، به مصاف تیم دوم گروه C یعنی بانک بیروت لبنان می‌رود. ناگویا اوشنز نیز که با سه قهرمانی پرافتخارترین تیم مسابقات محسوب می‌شود، در مرحله بعدی برابر شاگردان رضا فلاح‌زاده در تیم واموس اندونزی صف‌آرایی می‌کند.

دور گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از ساعت 17 امروز با تقابل تیم‌های بدون امتیاز گروه D یعنی الظفره امارات و کاظمه کویت به پایان می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید