مهدی تاج در تمرین مس سونگون: امیدواریم قهرمان شوید

تیم فوتسال مس سونگون که در تهران به سر می برد، تمرینات آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتسال مس سونگون که تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌کند که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه محمدرضا ساکت ، سعید قاسمی و داوود پرهیزکار با حضور در سالن فوتسال تمرینات این تیم را زیر نظر داشته و دقایقی را با بازیکنان به گفتگو پرداختند.

مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار ضمن خسته نباشید به بازیکنان گفت: همه تیم ها قوی هستند و نمی شود گفت کسب قهرمانی کار آسانی نیست ما امیدواریم که شما قهرمان شوید و با دست پر بر گردید. حضور در این دوره از بازیها بسیار سخت است.

وی در ادامه بیان کرد: هر تیمی که به جام باشگاهها می رود به عنوان تیم ملی ایران است من مطئنم شما افتخاری برای ایران، آذربایجان و فوتسال آسیا هستید همه مقدمات برای شما فراهم است و مدیرعامل و کادر خوبی را دارید و از بازیکنان خوبی این تیم بهره می برید و امیدوارم که موفق شوید. مجموعه فدراسیون فوتبال برای موفقیت شما از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و انشالله برای فینال در کنارتان خواهم بود. هر تیمی که در فینال باشد من باید حضور داشته باشم اما امیدوارم که تیم مس آن تیمی باشد که در فینال حضور دارد.

در ادامه حمید بی‌غم، سرمربی تیم مس سونگون با تقدیر از حمایت فدراسیون فوتبال، ابراز امیدواری کرد که این تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاههای آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد.

براساس قرعه‌کشی انجام شده در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، تیم مس سونگون نماینده ایران در این مسابقات در گروه D قرار گرفت و با تیم‌های بانک بیروت لبنان، AGMK ازبکستان و سیپر تاجیکستان هم‌گروه شد. مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از دهم تا بیست‌ودوم مرداد در اندونزی برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید