مبلغ پیشنهادی پاری سن ژرمن برای دیبالا

باشگاه یوونتوس پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی برای مهاجم آرژانتینی‌اش از جانب پاری‌سن‌ژرمن دریافت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برنامه تلویزیونی «اینفو اسپورت پلاس» از شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» فرانسه مدعی شد، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی 60 میلیون یورویی به یوونتوس بابت خرید پائولو دیبالا داده است. پاریسی‌ها در حالی چنین پیشنهادی را به قهرمان ایتالیا داده‌اند که باشگاه یوونتوس روی مهاجم آرژانتینی خود 100 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

دیبالای 25 ساله که در روزهای اخیر بحث معاوضه شدنش با روملو لوکاکو مطرح و حتی گفته شد که مدیران دو باشگاه یوونتوس و منچستریونایتد در شهر لندن با یکدیگر ملاقات کرده‌اند تا بر سر معاوضه این دو بازیکن با هم مذاکره کنند، در نهایت پیشنهاد معاوضه شدنش با مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ را نپذیرفت.

پائولو دیبالا که از روز گذشته (دوشنبه) تمریناتش را با راه‌راه پوشان تورین رسماً از سرگرفت، گفته می‌شود به دنبال ماندن در یوونتوس است. با توجه به اینکه مویزه کین از بیانکونری جدا و به اورتون پیوست و احتمال جدایی گونسالو ایگواین هم وجود دارد، شانس این مهاجم آرژانتینی برای بازی در خط حمله یووه بیشتر خواهد شد.

دیبالا که در سه فصل اول حضورش در یوونتوس به ترتیب 23، 19 و 26 گل برای بیانکونری به ثمر رساند، فصل گذشته کاملاً زیرسایه کریستیانو رونالدو پرتغالی بود و این در آمار گلزنی وی کاملاً مشهود بود، جایی که تنها 10 گل به ثمر رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید