پیشنهاد تاتنهام از سوی یوونتوس رد شد

یوونتوس پیشنهاد 50 میلیون یورویی باشگاه تاتنهام برای جذب پائولو دیبالا را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پائولو دیبالا فصل خوبی را با یوونتوس پشت سر نگذاشت. بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس دیبالا با افت محسوسی مواجه شد و همه نگاه‌ها معطوف به رونالدو شد.

افت دیبالا در فصلی که گذشت و نیمکت نشینی او باعث شده تا خبرهای زیادی درباره جدایی او از یوونتوس به گوش برسد. او از چند تیم سرشناس پیشنهادهای دارد اما یوونتوس رقم بالایی را برای فروش او در نظر گرفته و همین چه بسا باعث شود که در یوونتوس بماند.

روزنامه لااستامپا ایتالیا اعلام کرد که تاتنهام مشتری جدی دیبالا است و برای جذب این بازیکن رقم 50 میلیون یورو را پیشنهاد داد که این رقم با مخالفت باشگاه یوونتوس همراه شد.

به نوشته این روزنامه ایتالیایی، یوونتوس به رقمی کمتر از 90 میلیون یورو برای فروش دیبالا رضایت نخواهد داد و بعید به نظر می‌رسد که تاتنهام هم چنین رقمی را پرداخت کند.

تاتنهام در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با هدایت پوچتینو توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. این تیم با وجود آنکه فصل قبل هیچ خریدی نداشت اما در تابستان امسال خریدهای خوب و گران قیمتی داشت و پوچتینو اصرار دارد که دیبالا را هم به فهرست تابستانی خود اضافه کند تا در فصل جدید بتواند جام به دست آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید