راهکار یوونتوس برای خرید ایکاردی از اینتر

بانوی پیر برای جذب مهاجم آرژانتینی نراتزوری برنامه جدیدی در سر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باشگاه یوونتوس در اقدامی جدید برای خرید مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر قصد دارد مهاجم ایتالیایی جوان خود، مویزه کین را به علاوه 20 میلیون یورو به اینتر پیشنهاد بدهد.

ایکاردی روز شنبه هفته جاری اردوی اینتر در سوئیس را با اجازه مسئولان باشگاه ترک کرد و به این ترتیب یک قدم دیگر به ترک نراتزوری نزدیک شد. آنتونیو کونته، سرمربی اینتر نام او و راجا ناینگولان را در فهرست بازیکنان تیم برای انجام تمرینات تاکتیکی قرار نداده است و ظاهراً این موضوع برای ایکاردی آنقدر ناراحت کننده بود که تصمیم گرفته به خانه برگردد و باشگاه هم به او اجازه داده است.

با اینکه ایکاردی مشتریانی مانند اتلتیکومادرید، ناپولی و رم دارد، این مهاجم آرژانتینی به وضوح اعلام کرده که مقصد مورد نظرش یوونتوس است و فابیو پاراتیچی، مدیرورزشی بانوی پیر هم هفته پیش به میلان سفر کرده بود تا با ایکاردی و مدیربرنامه‌هایش مذاکره کند.

با توجه به اینکه اینتر، ایکاردی را به خانه فرستاده تا به صورت انفرادی زیر نظر یک مربی شخصی تمرینات پیش فصلش را انجام دهد، جدایی طرفین غیرقابل بازگشت به نظر می‌رسد و اینتر بیش از پیش برای فروش مهاجمش مصمم است. این باشگاه روی ایکاردی 60 میلیون یورو قیمت گذاشته است که نصف رقم غرامت فسخ قرارداد اوست اما یووه قصد پرداخت این مبلغ را هم ندراد و سعی دارد که از اختلافات شکل گرفته بین ایکاردی و اینتر نهایت استفاده را به سود خود ببرد.

دراین میان شبکه رای اسپورت حتی گزارش کرده که یوونتوس از اینتر خواهد خواست که ایکاردی را به صورت قرضی با بند خرید قطعی در پایان فصل آینده در ازای پرداخت 40 میلیون یورو جذب کند. اینتر پیش از این پیشنهاد معاوضه ایکاردی با پائولو دیبالا را داده بود اما نه این هافبک هجومی آرژانتینی و نه یوونتوس به این جابجایی راضی نیستند. اکنون اما سایت اینترنیوز مدعی شده است که بیانکونری قصد دارد مهاجم نوجوان خود کین را به اینتر پیشنهاد دهد و دلایلی هم پشت این تصمیمش وجود دارد.

یکی از دلایل این است که کین هنوز برای تمدید قراردادش که ماه ژوئن سال آینده به پایان می‌رسد تمایل نشان نداده است. اگر گونسالو ایگواین، تمام پیشنهادهایش را رد کند و در یوونتوس بماند آن وقت کین مجبور خواهد بود برود تا در ترکیب یووه جایی برای ورود ایکاردی باز شود. به علاوه، جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر، جزو کسانی است که کین را تحسین می‌کند و قطعاً به جذب او تمایل نشان خواهد داد. اینتر برای فروش ایکاردی به یوونتوس قطعاً علاوه بر کین، مابه‌التفاوت ارزش دو بازیکن را هم می‌خواهد و از این رو یوونتوس باید رقمی در حدود 20 میلیون یوروی دیگر هم بابت بازیکنی که در 219 بازی‌اش در سری A ایتالیا 121 گل زده بپردازد.

 

دیدگاه تان را بنویسید