این بازیکن قید استقلال را زد

پژمان منتظری با شایعاتی که طی روزهای گذشته مطرح شد، در مسیر بازگشت به استقلال قرار گرفت اما از قرار معلوم این شایعات را نباید چندان جدی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پژمان منتظری این روزها در قطر به سر می‌برد و مشغول آماده‌سازی برای فصل جدید است. پژمان تمرینات انفرادی خود را انجام می‌دهد و به احتمال فراوان ظرف روزهای آینده قراردادش را با باشگاه جدید امضا خواهد کرد. در همین حال، شایعات او را دوباره به استقلال بازگرداند، در حالی که خودش به هیچ‌وجه از این ماجرا خبر ندارد. بعضی از رسانه‌ها گمانه‌زنی کردند پژمان نتوانسته در خارج از ایران تیم پیدا کند. از سویی استقلال مدافع نیاز دارد و به همین خاطر قصد دارد او را بازگرداند. این شایعات حتی حکایت از آن داشت که صحبت‌هایی هم با پژمان انجام شده و این بازیکن اعلام رضایت کرده که دوباره پیراهن آبی را به تن کند.

تا همین دو هفته قبل مسئولان باشگاه استقلال با منتظری تماس می‌گرفتند و به این بازیکن پیام می‌دادند که پای میز مذاکره بنشیند و قراردادش را امضا کند. این اتفاق از زمانی رخ داد که پژمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد مسئولان استقلال بعد از پایان فصل به او پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند و او را نخواستند. پژمان در همان مصاحبه خداحافظی خود را به صورت رسمی از استقلال اعلام کرد و گفت دیگر نمی‌خواهد در این باشگاه بماند. پژمان همچنین به نزدیکانش گفته بود: «با اینکه از ایران و حتی باشگاه فولاد هم پیشنهاد دارم ولی نمی‌خواهم در لیگ برتر بمانم. دوست دارم در جایی بازی کنم که آرامش فکری داشته باشم. شک ندارم با حرف‌هایی که زدم برایم مشکلاتی به وجود خواهد آمد.» 

با این پیش‌زمینه حالا تصور می‌کنید امکان دارد پژمان دوباره به استقلال بازگردد و پیراهن این باشگاه را به تن کند؟ قطعاً پاسخ منفی است. ظاهراً پژمان حتی حاضر است در لیگ‌های پایین‌تر عربی بازی کند ولی در لیگ برتر نماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید