هادی عقیلی عنوان کرد؛

جذابیت لیگ امسال نبودن برانکو است

مدافع سابق تیم ملی و مربی پیشین تیم ملی جوانان گفت: امسال یکی از جذابیت های لیگ این است کهبرانکو در لیگ ما حضور ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هادی عقیلی در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما در خصوص درباره جدا شدن از تیم ملی جوانان گفت: تقریبا 5 ماهی بود که با تیم ملی همکاری داشتم اما به خاطر برخی مسائل بعد از اردوی روسیه تصمیم گرفتم از تیم جدا شوم. چیز مهم و خاصی نبود فقط همکاری ادامه پیدا نکرد.

وی همچنین با بیان اینکه پارسال لیگ خوبی داشتیم،ادامه داد: امسال یکی از جذابیت های لیگ این است که آقای برانکو نیست! سال پیش سپاهان قهرمان نیم فصل اول شد و همه انتظار داشتند قهرمان شود. تیم استقلال هم نیم فصل دوم بیشترین امتیاز را آورد اما در نهایت پرسپولیس قهرمان شد که به خاطر آماده نگه داشتن تیم توسط برانکو بود. من مدت کوتاهی با او کار کردم و می دانم شرایط تمرینی و مدیریت تیم توسط او چگونه است.


مدافع سابق تیم ملی ادامه داد: برانکو تاثیر زیادی در لیگ داشت. او چهار سال و نیم در پرسپولیس حضور داشت و آنها فقط یک سال با تفاضل گل قهرمان نشدند اما سه سال قهرمان شدند و او چهار سال پیاپی توانست تیم را سرپا نگه دارد. در دوره ای که برانکو سرمربی تیم ملی بود هم با 13، 14بازیکن بیشتر کار نمی کرد و اگر کسی مصدوم یا محروم می شد دیگران شانس همکاری پیدا می کردند.


وی ادامه داد: سپاهان سال گذشته هم تیم خوبی داشت و بر اساس سیستمی که بازی می کند و چینشی که دارد بیشتر از دفاع چپ و راست استفاده می کند به ویژه در چند بازی آخر این سیستم به چشم می خورد.
عقیلی در خصوص حضور مربیان خارجی مثل استراماچونی در ایران اظهار کرد:همه چیز را زمان مشخص می کند.درباره دنیزلی که او قبلا در ایران بوده و همه با سبک مربیگری او آشنا هستند.درباره استراماچونی بازیکنان با او کار نکرده‌اند اما رسانه ها و طرفداران فوتبال او را می شناسند و او از کشوری که استاد دفاع کردن هستند به ایران آمده. نمی دانم او در استقلال چطور کار می کند اما در ایتالیا به این معروف است که تیم هایش خوب دفاع می کنند. کالدرون هم که از آمریکای جنوبی است و سبک های مختلفی دارد. 


این بازیکن سابق تیم ملی یادآور شد: همه تیم ها به موقع شروع کرده اند و برخلاف سال‌هایی که مربی مشخص نبود و پیش فصل کارها انجام می شد و سپس مربی تیم را ارنج می کرد، همه تیم ها از جمله استقلال به موقع کارشان را شروع کرده اند و با بازیکنان هم مذاکره می کنند و این نکته به لیگ کمک می کند.


وی درباره جدایی از تیم ملی توضیح داد: من که از تیم ملی جدا شدم عده ای می خواستند من برگردم و عده ای هم نمی خواستند. بعد از بازی لبنان من به لیگ قطر رفتم. اول بازی مصدومیت سختی داشتم، بعد بازی کره را از دست دادم، در آن حین مربی بدنساز تیم یا پزشک تیم آقایان شهاب و خانلری با من در تماس بودند، شهاب می گفت اگر برگردی من تو را آماده می کنم، به کی‌روش هم گفته ام سه روز قبل از بازی او را با توجه به مصدومیت تحویلتان می دهم اما در نهایت تصمیم بر این شد که من به تیم ملی دعوت نشوم.


عقیلی تاکید کرد: من روز یکشنبه مصدوم شدم، در کشورهای خارجی معمولا تست هایی انجام می دهند که ببینند می توانی به بازی برگردی یا نه. من در لیگ قطر بازی کردم و بعد از 4 شکست که بدون حضور من بود، این بار بردیم و من هم گل زدم. در چهار بازی من سه گل زدم. وقتی فردوسی پور از کی‌روش پرسید چرا هادی به تیم دعوت نشده او پاسخ داد که من از مصدومیت رنج می برم. فردوسی پور هم در جواب به اینکه اتفاقا من 4 بازی کرده ام و گل هم زده ام اشاره کرد.


این بازیکن تاکید کرد: من مصدوم نبودم اما به تیم دعوت نشدم. در واقع ماجرا اینگونه بود که به بازی لبنان که رسیدیم از من دعوت شد و به اردوی تیم ملی آمدم اما از برخی مسائل خبر نداشتم. چرا که فدراسیون برای ما بلیت می گیرد و ما می رویم. اما همان جلسه اول که در اردو بودیم کی‌روش به من گفت من بازی ات نمی دهم. گفتم هنوز که یک هفته به بازی مانده. چرا؟ گفت تصمیم این است. بعدها فهمیدم موضوع این بوده که من اصلا قرار نبوده به تیم دعوت شوم و این تصمیم شوک به  وی بوده و بدون هماهنگی با کی‌روش من به بازی لبنان دعوت شدم.


وی ادامه داد: کی‌روش و کمک هایش سر میز نشسته بودند که کمک ها می گویند ما یک اشتباهی کردیم می خواهیم به شما بگوییم. او هم وقتی می فهمد مرا به اشتباه دعوت کرده اند خیلی ناراحت می شود. هر کسی ظرفیت و نقطه جوشی دارد، او با این ماجرا به نقطه جوش رسید و عصبانیتش را به من انتقال داد. متاسفانه در اردوی تیم ملی برخورد خوبی با من نمی شد در حالی که من هنوز جریان را نمی دانستم و بعدها که از اردو خارج شدم فهمیدم من قرار نبوده دعوت شوم! بر مبنای همین رفتارها من از اردو خارج شدم و جریان اینگونه بود، بنابراین نه کی‌روش مقصر بود نه من.

این بازیکن درباره نامه بخشش که قرار بود توسط او و رحمتی امضا شود، گفت: آقای نکونام با من تماس گرفت گفت هادی جریان اینطوری است، حاضری؟ گفتم من عذرخواهی می کنم اگر آقای کی‌روش مرا به تیم ملی دعوت هم نکرد . نکونام هم گفت کی‌روش گفته فقط در یک خبرگزاری از مردم عذرخواهی کن. اما مهدی رحمتی را به برنامه نود بردند که عذرخواهی کند و در ادامه اتفاقاتی پیش آمد و او عذرخواهی نکرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید