در گفت و گو با جی پلاس؛

ربیع خواه: دل مان برای برانکو تنگ می شود/ امسال هم مدعی قهرمانی هستیم

بازیکن پرسپولیس گفت: تیم ما قدرت خودش را حفظ خواهد کرد و قطعا برای لیگ نوزدهم هم حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، محسن ربیع خواه. همه به او می گفتند پسر برانکو. بازیکنی که حاشیه ندارد، سرش در کار خودش است و در اوج انتقادها فقط و فقط بازی اش را می کند. حتی اگر خیلی ها موافق حضور او در پرسپولیس نباشند باز هم محسن کار خودش را می کند. او خیلی از بازی های سال قبل را به دلیل مصدومیت از دست داد و با رفتن برانکو هم خیلی ها بر این باورند که جایگاه ربیع خواه در این تیم به خطر می افتد. با این حال حتی این حرف ها باعث نمی شود تا محسن از هدفی که برای خودش ترسیم کرده پا پس بکشد. برای دقایقی خبرنگار جی پلاس با او گپ زده تا از شرایط خودش و این روزهای پرسپولیس بگوید.

محسن چه خبر؟ تو با پرسپولیس قرارداد داری و لیگ برتر نوزدهم هم بازیکن این تیم هستی.

همه ما آماده یک فصل بسیار خوب هستیم. امیدواری بازیکنان بیشتر از گذشته است. من با همه بازیکنان در ارتباط هستم و می دانم همه آنها می خواهند بهترین بازی های خود را در لیگ نوزدهم به نمایش بگذارند و این بهترین فرصت ممکن است تا نشان بدهیم هنوز یک تیم قدرتمند و مدعی هستیم. پرسپولیس در لیگ آینده هم مدعی اصلی قهرمانی باقی می ماند.

یعنی تا این اندازه امیدوار هستی؟

شک نداشته باشید. تیم ما قدرت خودش را حفظ خواهد کرد و قطعا برای لیگ نوزدهم هم حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

نظرت درباره جدایی برانکو چیست؟

هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس دوست نداشتند که برانکو از  تیم برود. او به تیم ما، روحیه جنگندگی و اعتماد به نفس داد و با توجه به تمرینات و تاکتیک هایی که داشت، ما را به سمت کسب موفقیت کشاند. نیازی نیست که از برانکو تعریف و تمجید کنیم چون کارنامه او، گویای همه چیز است. برانکو بهترین پرسپولیس سال های اخیر را ساخت و حتی در بدترین شرایط ممکن مثل محرومیت از نقل و انتقالات، غیبت بازیکنان موثر، فشارهای خارج از زمین و... هم تاثیر خود را بر تیم می گذاشت. دل همه ما برای برانکو تنگ می شود اما باید با قضیه جدایی او کنار بیاییم. بالاخره برانکو حق داشت که انتخاب دیگری هم داشته باشد.

با رفتن او اما پرسپولیس این روزها شرایط خوبی ندارد.

در فصل جدید نیاز بیشتری به حضور و حمایت هواداران حس می کنم. امیدوارم آنها هم مثل بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار باشند و بتوانند ما را تشویق کنند. نیاز داریم که طرفداران تیم مان باز هم سکوها را خالی نگذارند و در هر بازی خانگی و خارج از خانه، در همه شهرها حامی ما باشند. اگر قهرمانی می خواهیم، دوباره باید اتحاد این سه فصل را حفظ کنیم. انشالله در پایان لیگ، همه از اتفاقاتی که افتاد رضایت داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید