در اتفاقی عجیب؛

نام ایران از رنکینگ سایت AFC حذف شد! + عکس / اولین واکنش فدراسیون فوتبال: بی اطلاعیم!

نام ایران از بخش رنکینگ سایت AFC حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رد‌ه‌بندی دیده می‌شود که شامل عملکرد فوتبال باشگاهی و ملی کشورهای مختلف است. در رده‌بندی اخیر AFC اما نامی از فوتبال ایران که همیشه جزو چهار کشور برتر آسیا بوده است، دیده نمی‌شود.

حمیرا اسدی رئیس دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال درباره این ماجرا گفت: هنوز دلیل حذف شدن نام ایران را نمی دانیم و در حال پیگیری هستیم. اما خبر مربوط به تعلیق که بعضی رسانه ها آن را منتشر کردند صحت ندارد چرا که فیفا باید به صورت رسمی آن را به فدراسیون فوتبال اعلام کند.

هنوز فیفا در این باره به صورت رسمی خبری اعلام نکرده و مقام اعلام کننده تعلیق اول فیفا و بعد کنفدراسیون فوتبال آسیاست. نام ایران هنوز در جداول فیفا وجود دارد و خبر تعلیق فعلا در حد شایعه و گمانه زنی است. به نظر می رسد که با توجه به روابط خوب اینفانتینو با فدراسیون کنونی فوتبال، احتمال تعلیق شدن زیاد نباشد. برخی درباره عدم حضور بانوان و برخی درباره مجوز حرفه ای سازی باشگاههای ایرانی گمانه زنی کرده اند که هنوز خبر رسمی در این باره اعلام نشده است. باید منتظر بیانیه یا صحبت های مدیران فدراسیون فوتبال باشیم.

براساس این گزارش، هنوز مشخص نیست که تصمیم AFC برای تعلیق فوتبال ایران بوده یا مسئله چیز دیگری است.

 

60

این در حالی است که سایت ترانسفرمارکت نیز چند روز پیش نام ایران و تمامی اطلاعات مربوط را حذف کرده بود.

222

به گزارش جی پلاس، پس از گذشت چند ساعت از این ماجرا AFC این اشتباه تایپی خود را تصحیح کرد و نام ایران به این رده بندی اضافه شد.

22

دیدگاه تان را بنویسید